0 نظر
151 بازدید

بائرمن سه شنبه در تهران/دو بسته پیشنهادی فدراسیون بسکتبال

double-quot
تهران – جارپرس – درک بائرمن سرمربی آلمانی تیم ملی بسکتبال ایران سه شنبه شب وارد تهران می شود و مسئولین فدراسیون بسکتبال قصد دارند دو بسته پیشنهادی برای سپردن دوباره سکان هدایت تیم ملی به وی ارائه کنند.

کد خبر : 12284
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 آبان 1394 - 6:00
بائرمن سه شنبه در تهران/دو بسته پیشنهادی فدراسیون بسکتبال

به گزارش جارپرس به نقل از ایرنا، درک بائرمن که پیش از این قراردادی سه ماهه با فدراسیون بسکتبال داشت، در مسابقات قهرمانی آسیا ایران را به مقام سوم رساند و نتوانست سهمیه المپیک را به ارمغان بیاورد.
تیم ملی ایران از ۱۵ تا ۲۱ تیر ماه سال ۹۵ باید در رقابت های انتخابی المپیک به میدان برود.
با توجه به در پیش بودن این رقابت ها و به پایان رسیدن قرارداد بائرمن، مسئولین فدراسیون از چندی پیش مذاکرات خود را با این مربی آلمانی آغاز کردند و قرار است وی برای مذاکرات حضوری، سه شنبه شب به تهران سفر کند و جمعه به کشورش بازگردد.
علی توفیق دبیر فدراسیون بسکتبال درباره مذاکره با بائرمن به ایرنا گفت: فدراسیون بسکتبال دو پیشنهاد به بائرمن ارائه می کند. یک پیشنهاد قرارداد بلند مدت یک تا دو ساله است تا به طور کامل مسئولیت تیم های ملی بسکتبال ایران بر عهده این مربی آلمانی قرار بگیرد. پیشنهاد دوم قرارداد کوتاه مدت در آستانه مسابقات است که برای مسابقات قهرمانی آسیا نیز از همین روش استفاده کردیم و قرارداد سه ماهه با وی منعقد شد.
توفیق ادامه داد: بائرمن مربی تاثیرگذاری است و در صورت حضور کوتاه مدت در یک تیم، فقط می تواند نقش هماهنگ کننده داشته باشد. اگر بخواهیم این مربی در بسکتبال ایران تاثیر ماندگاری داشته باشد باید قرارداد بلند مدت با او ببندیم.
هفته گذشته باشگاه رد اکتبر روسیه در سایت و صفحات خود در شبکه های اجتماعی اعلام کرد که با درک بائرمن به توافق رسیده است. موضوعی که از سوی مسئولین فدراسیون بسکتبال ایران تکذیب شد.
توفیق درباره این مسئله گفت: بائرمن یک فرد شناخته شده و حرفه ای است و امکان ندارد همزمان با دو تیم قرارداد امضا کند. چگونه ممکن است بائرمن با یک باشگاه قرارداد داشته باشد و همزمان با فدراسیون بسکتبال ایران نیز مذاکره کند؟

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.