0 نظر
146 بازدید

ایستگاه ۲۱ لیگ برتر والیبال؛ میزبانی صدرنشینان در تهران

double-quot
تهران – جارپرس – هفته بیست و یکم دور مقدماتی لیگ برتر والیبال فردا (یکشنبه) با شش دیدار پیگیری می شود که طی آن تیم های بانک سرمایه و پیکان تهران صدرنشینان این رقابت ها در دیدارهای خانگی میزبان حریفان خود هستند.
کد خبر : 18856
تاریخ انتشار : شنبه 9 بهمن 1395 - 9:16
ایستگاه ۲۱ لیگ برتر والیبال؛ میزبانی صدرنشینان در تهران

به گزارش جارپرس به نقل از ایرنا، هفته دهم دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان ایران جام «شهدای منا» فردا با شش دیدار در شهرهای تهران (دومسابقه)، تبریز، ارومیه، اردکان و آمل پیگیری می شود.
تیم های بانک سرمایه و پیکان تهران که رقابت نزدیکی در صدر جدول برای صدرنشینی در این رقابت ها دارند و در حال حاضر با اختلاف یک برد و یک امتیاز در رتبه های اول و دوم جدول قرار دارند، این هفته در خانه والیبال تهران میزبان خواهند بود.
این دو تیم در هفته پایانی دور مقدماتی که روز چهارشنبه ۱۳ بهمن ماه پیگیری خواهد شد، حریف یکدیگر می شوند تا برنده آن مسابقه به عنوان تیم نخست این رقابت ها به مرحله پلی آف صعود کند، به همین دلیل پیروزی در هفته بیست و یکم برای دو تیم اهمیت بسیار زیادی دارد.
در نخستین مسابقه این هفته لیگ برتر والیبال تیم پیکان تهران که با ۱۷ برد و ۴۹ امتیاز در رتبه دوم جدول است، میزبان سازمان عمران شهرداری ساری در خانه والیبال تهران خواهد بود.
نماینده ساری در هفته پیش در همین سالن مغلوب بانک سرمایه و این هفته برای دیدار سختی دیگر برابر پیکان آماده شده است. سازمان عمران شهرداری ساری در حال حاضر با ۹ برد و ۲۶ امتیاز در رتبه هفتم جدول است.
دیدار رفت دو تیم نیز سه بر یک به سود پیکان شد.
در دومین مسابقه این هفته خانه والیبال تهران، بانک سرمایه ۵۰ امتیازی میزبان نارنجی پوشان سایپا است. شاگردان مسعود آرمات سرمربی سایپا تهران در حال حاضر با ۱۱ برد و ۳۳ امتیاز در رتبه چهارم جدول هستند و در صورت کسب یک پیروزی دیگر صعودشان به مرحله پلی آف قطعی می شود، اما برد برابر بانک سرمایه کار آسانی برای این تیم نخواهد بود.
تیم والیبال خاتم اردکان در یکی دیگر از دیدارهای این هفته لیگ برتر، در سالن آیت الله خاتمی اردکان میزبان شهرداری اراک است. این مسابقه فرصت مناسبی برای اردکان است تا با کسب نهمین پیروزی خود را یک گام به پلی آف نزدیک کند.
اردکان هم اکنون با هشت برد و ۲۶ امتیاز در جایگاه هشتم است و شهرداری اراک با ۵ برد و ۱۵ امتیاز در رتبه یازدهم قرار دارد. دیدار رفت دو تیم نیز سه بر دو به سود اراک به پایان رسید.
تیم والیبال شهرداری تبریز که در هفته پیش سه بر یک مغلوب خاتم اردکان شد، این هفته در سالن شهید اقدمی تبریز از تیم بحران زده پارسه تهران پذیرایی خواهد کرد. شهرداری تبریز با ۹ برد و ۲۹ امتیاز در رتبه پنجم جدول است.
تیم پارسه تهران که در دور برگشت هنوز بردی کسب نکرده است، در حال حاضر با هفت برد و ۲۴ امتیاز در رتبه دهم جدول است. این تیم در دیدار رفت سه بر دو شهرداری تبریز را شکست داد و تبریزی ها در میزبانی از پارسه به دنبال جبران این نتیجه خواهند بود.
در پنجمین مسابقه هفته بیست و یکم لیگ برتر والیبال تیم های شهرداری ارومیه و هاوش گنبد در سالن غدیر ارومیه به مصاف یکدیگر می روند. شهرداری ارومیه صعودش به پلی آف قطعی شده و هاوش نیز دیگر امیدی به صعود ندارد، بنابراین جدال دو تیم میدانی برای نشان دادن توانایی والیبال دو شهر والیبال خیز ایران خواهد بود.
شهرداری ارومیه با ۱۳ برد و ۳۹ امتیاز در رتبه سوم جدول است و هاوش با ۴ برد و ۱۲ امتیاز در جایگاه دوازدهم قرار دارد. مسابقه رفت دو تیم نیز سه بر یک به سود ارومیه در گنبد به پایان رسید و به نظر می رسد که ارومیه برای کسب چهاردهمین برد خود و قطعی شدن جایگاه سومی اش در دور مقدماتی مشکل خاصی نداشته باشد.
علاقمندان به ورزش والیبال در شهرهای گنبد و ارومیه ادعای پایتختی والیبال ایران را دارند و جدال دو تیم در ارومیه حتما از این منظر جذابیت های خاص خود را خواهد داشت.
تیم های کاله مازندران و صالحین ورامین در آخرین مسابقه هفته بیست و یکم لیگ برتر ولیبال در سالن پیامبر اعظم (ص) به مصاف یکدیگر می روند. کاله با ۹ برد و ۲۸ امتیاز در رتبه ششم جدول است و صالحین با هشت برد و ۲۳ امتیاز در جایگاه نهم است. البته صالحین دو بازی کمتر دارد.
برنامه کامل هفته بیست و یکم لیگ برتر والیبال و اسامی داوران و ناظران این دیدارهای به قرار زیر است:
تهران، خانه والیبال، ساعت ۱۵
پیکان تهران – سازمان عمران شهرداری ساری
داور اول: بهروز جعفری، داور دوم: وحید پورکاشیان و ناظر: شهباز صدری

تهران، خانه والیبال، ساعت ۱۷
بانک سرمایه – سایپا تهران
داور اول: ابراهیم فیروزی، داور دوم: داود نافعی و ناظر: محمد حسن خوشدل

تبریز، سالن شهید اقدمی، ساعت ۱۶
شهرداری تبریز – پارسه تهران
داور اول: مسعود یزدان پناه، داور دوم: اسماعیل رزقی و ناظر: خلیل یگانه مجد

ارومیه، سالن غدیر، ساعت ۱۶
شهرداری ارومیه – هاوش گنبد
داور اول: مرتضی اکرمی، داور دوم: مهدی نویدی و ناظر: محمود کشفی

اردکان، سالن آیت الله خاتمی، ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه
خاتم اردکان – شهرداری اراک
داور اول: اصغر کاظمی، داور دوم: قادر صادقی و ناظر: احمد بندری

آمل، سالن پیامبر اعظم (ص)، ساعت ۱۶
کاله مازندران – صالحین ورامین
داور اول: حمید راهجردیان، داور دوم: محمد شاهمیری و ناظر: محمد حسین شفقی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.