معاون وزیر ارتباطات اعلام کرد؛

ایجاد چهار میلیون پوشش فیبرنوری توسط مخابرات تا پایان سال

double-quot تهران- جارپرس- رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری) گفت: توسعه پوشش فیبرنوری در کشور یکی دیگر از اقدامات مهم است و شرکت مخابرات از ۷ میلیون پوشش تعهدی در پروانه، باید حداقل چهار میلیون پوشش جدید در سال جاری ایجاد کند.
کد خبر : 135636
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 16 آبان 1402 - 9:55
ایجاد چهار میلیون پوشش فیبرنوری توسط مخابرات تا پایان سال

به گزارشجارپرس از ایرنا از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی؛ «امیر لاجوردی» معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به همراه معاونان و مدیران سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از مرکز مخابرات نهری بازدید کرد.

وی در این جریان این بازدید عنوان کرد: در حال طراحی یک برنامه گام‌ به گام برای کمک به حل مشکلات شرکت مخابرات و توسعه شبکه ارتباطی این شرکت هستیم.

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی توسعه پوشش فیبرنوری در کشور را یکی دیگر از اقدامات مهم دانست و افزود: شرکت مخابرات از ۷ میلیون پوشش تعهدی در پروانه، باید حداقل چهارم میلیون پوشش جدید در سال جاری ایجاد کند

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران نیز در این بازدید با اشاره به صدور پروانه UNSP (مجوز پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی) برای این شرکت بیان کرد: رویکرد ما برای توسعه در مخابرات براساس سیاست‌های سازمان تنظیم و الحاقیه پروانه UNSP است.

مجید سلطانی با اعلام آمادگی مخابرات برای رفع مشکلات موجود در پروژه فیبرنوری، افزود: شرکت مخابرات ایران آماده‌ است تا کمبودهای هر منطقه‌ را در حوزه فیبرنوری جبران کرده و اقدامات لازم برای توسعه FTTH در کشور را انجام دهد.

در ادامه رئیس رگولاتوری و معاونانش از سالن مانیتورینگ مرکز مخابرات شهید نهری و مرکز نورونتا مخابرات بازدید کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.