0 نظر
198 بازدید

ایالت راینلاند – فالتس آلمان خواستار همکاری های تجاری با البرز شد

double-quot
کرج – جارپرس – مدیرکل نوآوری وزارت اقتصاد ایالت راینلاند – فالتس آلمان گفت که این ایالت خواهان همکاری بیشتر در زمینه های مختلف اقتصادی با استان البرز است.

کد خبر : 19117
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 بهمن 1395 - 12:28
ایالت راینلاند – فالتس آلمان خواستار همکاری های تجاری با البرز شد

به گزارش جارپرس به نقل از ایرنا، جو واتن گارتن روز دوشنبه در نشست مشترک هیات تجاری ایالت راینلاند – فالتس با فعالان اقتصادی استان البرز، افزود: با توجه به ظرفیت های بالای صنعتی البرز، کشورش آماده سرمایه گذاری و انتقال فناوری به این استان است.
وی اظهار کرد: این ایالت علاقمند به همکاری مشترک در زمینه های صنایع شیمیایی، خودرو سازی و قطعات خودرو با استان البرز است.
وی ادامه داد: ایالت راینلاند – فالتس در زمینه مهندسی پزشکی و همچنین در زمینه بازیافت و زباله زدایی در کارهای شهری و ایالتی اعلام امادگی می کند.
گارتن خاطرنشان کرد: دو استان البرز ایالت راینلاند – فالتس با شناخت از ظرفیت ها یکدیگر می توانند گسترش همکاری های را در آینده نزدیک تداوم بخشند.
وی با اشاره به اینکه بیشتر واحدهای تولیدی این ایالت را شرکت های کوچک و متوسط تشکیل داده اند، افزود: درآمد این ایالت از این شرکت ها ۱۵۰ میلیارد دلار در سال است.
این مقام آلمانی خاطرنشان کرد: ایالت راینلاند – فالتس شانزدهیمن ایالت آلمان است که در جنوب شرقی آلمان قرار داشته و ۴ میلیون نفر جمعیت دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.