0 نظر
98 بازدید

اکثر آمریکایی‌ها بایدن را برای انتخابات ۲۰۲۴ نمی‌خواهند

double-quot تهران - جارپرس - بر اساس نتایج نظرسنجی پس از انتخابات از رای‌دهندگان آمریکایی، دو سوم آمریکایی‌ها نمی‌خواهند بایدن برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ دوباره کاندیدا شود.
کد خبر : 106383
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 آبان 1401 - 17:43
اکثر آمریکایی‌ها بایدن را برای انتخابات ۲۰۲۴ نمی‌خواهند

 

به گزارش جارپرس از ایسنا، بر اساس نتایج نظرسنجی‌های پس از انتخابات میان دوره‌ای آمریکا که برای شبکه خبری سی.ان.ان و سایر شبکه‌های خبری توسط موسسه تحقیقاتی “ادیسون” انجام شد، هفت تن از ۱۰ رای‌دهنده مستقل و ۹ رای‌دهنده از ۱۰ رای‌دهنده جمهوری‌خواه گفتند که نمی‌خواهند جو بایدن بار دیگر برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ کاندیدا شود.

همچنین شش رای‌دهنده از ۱۰ رای‌دهنده دموکرات هم گفتند که فکر می‌کنند بایدن باید کاندیدا شود.

همچنین بر اساس این نظرسنجی مشخص شد که شش رای‌دهنده از ۱۰ رای‌دهنده مستقل دیدگاهی نامطلوب درباره بایدن دارند و همین تعداد هم عملکرد او را به عنوان رئیس جمهوری ایالات متحده تایید نمی‌کنند.

یک نفر از ۱۰ نفر رای‌دهنده دموکرات هم دیدگاهی نامطلوب درباره بایدن داشته و کمی بیشتر از این تعداد هم از عملکردش ناراضی بودند. ۹ نفر از ۱۰ رای‌دهنده جمهوری‌خواه نیز دیدگاهی نامطلوب درباره بایدن داشتند و عملکرد او را به عنوان رئیس جمهوری آمریکا تایید نکردند.

در این نظرسنجی همچنین مشخص شد که دو سوم از رای‌دهندگان مستقل و ۹ نفر از ۱۰ رای‌دهنده دموکرات دیدگاهی نامطلوب درباره دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق آمریکا دارند. اما سه چهارم از رای‌دهندگان جمهوری‌خواه دیدگاه مطلوبی درباره او داشتند. در میان رای‌دهندگان، مستقل‌ها یک چهارم رای‌دهندگان را تشکیل می‌دهند، در حالی که دموکرات‌ها یک سوم و جمهوری‌خواهان بیش از یک سوم را در بر گرفتند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.