0 نظر
178 بازدید

اولین غرفه گلماند شمال تهران افتتاح شد

double-quot تهران- جارپرس-اولین غرفه گلماند با هدف ترویج فرهنگ زیست محیطی و تشویق شهروندان به تفکیک پسماند خشک از مبدا، در شهرک نفت شمال تهران افتتاح شد.
کد خبر : 80777
| خبرنگار : احمد مهربان اوجائی
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 دی 1400 - 12:58
اولین غرفه گلماند شمال تهران افتتاح شد

به گزارش جارپرس، افشین خدامی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری این منطقه با بیان خبر فوق اظهار داشت: غرفه گلماند در سه شنبه بازار محله شهرک نفت واقع در خیابان کهنوجی با حضور رئیس اداره مدیریت پسماند شهرداری منطقه یک، مدیران این ناحیه و مدیران محلات نفت و گلها به منظور فرهنگ سازی و جلب همکاری شهروندان در برنامه های تفکیک پسماندها از مبدا تولید با مشارکت شهرداری ناحیه شش افتتاح شد.

وی افزود: در این طرح به ازای دریافت پسماند های خشک از شهروندان، به آن ها  گلدان های گل اهدا می شود و کارشناسان مدیریت پسماند این ناحیه و مسئولین خانه محیط زیست سراهای محلات به ارائه آموزش های طرح گلماند به شهروندان می پردازند.

خدامی گفت: غرفه گلماند هر سه شنبه در بازار روز محله شهرک نفت دایر است و شهروندان می توانند هنگام مراجعه به غرفه گلماند در ازای تحویل پسماند خشک از متصدیان غرفه، انواع گل، گیاه و گلدان‌های زینتی دریافت ‌کنند.

گفتنی است مهم‌ترین هدف این طرح ارائه روش مدیریت بهینه پسماندهای تولیدی با رویکرد جلوگیری از کاهش تولید، افزایش حداکثری تفکیک در مبدأ، استفاده مجدد و دفن پسماندها با توجه به مسائل زیست‌محیطی، اجتماعی و اقتصادی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.