0 نظر
124 بازدید

انفجار در کابل ۳ کارمند کمیسیون انتخابات را زخمی کرد

double-quot
کابل – جارپرس – کارمندان کمیسیون انتخابات افغانستان در شهر کابل، پایتخت این کشور ساعت کاری روز دوشنبه خود را با انفجار بمب جای سازی شده در مسیر تردد خود شروع کردند و بر اثرآن سه تن از آنها زخمی شدند.
کد خبر : 27497
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 آبان 1397 - 9:42
انفجار در کابل ۳ کارمند کمیسیون انتخابات را زخمی کرد

به گزارش جارپرس به نقل از ایرنا، «نصرالله سلطانی» یکی از کارمندان کمیسیون انتخابات دقایقی بعد از این انفجار گفت که بتازگی وارد حیاط دفتر مرکزی کمیسیون انتخابات شده بود که صدای انفجار از نزدیک ورودی کمیسیون شنیده شد.
وی گفت که علت انفجار ، یک بمب جاسازی شده در نزدیکی کمیسیون و در داخل یک مغازه متروکه بود که تنها باعث جراحت سه تن از کارمندان شد.
سلطانی افزود که جراحت زخمی ها سطحی است و خطری جدی متوجه آنها نیست و از افراد بلند پایه کمیسیون کسی در بین زخمی ها دیده نمی شود.
امروز همچنین خبر رسیده است که گروه طالبان شنبه شب به بخش هایی از شهرستان «مالستان» در استان «غزنی» حمله کردند که در نتیجه درگیری شدید بین نیروهای دولتی و طالبان ۹ تن از افراد پلیس کشته شده اند.
هفت جسد نیروهای طالبان هم در صحنه نبرد باقی مانده و آنها موفق شده اند شماری از اجساد خود را انتقال دهند که تاکنون از تلفات دقیق طالبان گزارشی در دست نیست.
یک منبع محلی در این ارتباط به ایرنا گفت که شب گذشته نیز درگیری پراکنده ای در همین منطقه رخ داد اما ادامه شب به آرامی سپری شده است و نیروهای کمکی به منطقه رسیده اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.