انصارالله یمن مناطق وسیعی از جنوب صنعا را از هواداران صالح بازپس گرفت

double-quot

تهران-جارپرس-شبکه خبری الجزیره قطر شنبه شب گزارش داد، حوثی ها (انصارالله) مناطق وسیعی از صنعا از جمله «الحی السیاسی» و دیگر مناطق جنوبی این شهر را از هواداران علی عبدالله صالح رئیس جمهوری پیشین و رهبر حزب کنگره مردمی بازپس گرفتند.

کد خبر : 23923
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 آذر 1396 - 3:19
انصارالله یمن مناطق وسیعی از جنوب صنعا را از هواداران صالح بازپس گرفت

به گزارش این شبکه خبری، همچنین نیروهای انصار الله یمن اعلام کردند، شهر «ذمار» در جنوب صنعا را از هواداران صالح بازپس گرفته و امنیت را در این مناطق و اطراف آن برقرار کنند.
انصارالله یمن همچنین پادگان «السواد»، «ریمه حمید»، «مسجد جامع الصالح» را از هواداران حزب کنگره مردمی یمن خارج و این مناطق را به تصرف خود در آوردند.
همچنین پس از کنترل انصارالله یمن بر ساختمان تلویزیون «الیمن» که متعلق به علی عبدالله صالح است، پخش برنامه های این شبکه متوقف شد.
شبکه خبری المیادین نیز اعلام کرد که درگیری میان دو طرف در برخی از مناطق جنوبی صنعا شدت گرفته و انفجارهای مهیبی شمال پایتخت یمن را لرزانده است.
خبرنگار این شبکه خبری گفت: درگیری های سنگین در منطقه «الحصبه» در شمال پایتخت میان دو طرف جریان دارد.
شبکه اسکای نیوز عربی که دفتر آن در ابوظبی قرار دارد و موضع کشور متبوع خود را پخش می کند نیز از آغاز درگیری سنگین میان انصارالله یمن و نیروهای کنگره مردمی یمن در شرق صنعا خبر داد.
صنعا پایتخت یمن از چهارشنبه گذشته شاهد درگیری های مسلحانه میان انصارالله و نیروهای هوادار صالح می باشد که این امر منجر به کشته و زخمی شدن شماری از نیروهای دو طرف شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.