اندونزی: بیمارستان اندونزی در غزه برای نیاز فلسطینیان است

double-quot تهران-جارپرس- وزارت امورخارجه اندونزی اعلام کرد هدف بیمارستان اندونزی در غزه ارائه خدمات و کمک کامل به فلسطینیان است.
کد خبر : 135639
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 16 آبان 1402 - 10:09
اندونزی: بیمارستان اندونزی در غزه برای نیاز فلسطینیان است

به گزارش روز سه شنبه جارپرس از ایرنا از استریت تایمز، ارتش اسرائیل ادعا کرده است حماس به شکل هدفمند از بیمارستان ها به عنوان بخشی از ماشین جنگی با احداث شبکه ای از تونل ها، مراکز فرماندهی و پرتاب کننده های موشک در زیرزمین و مجاورت بیمارستان های شمال غزه بهره برداری می کند.

حماس تمامی این ادعاها را رد و این اتهامات را کذب می خواند.

وزارت امورخارجه اندونزی در بیانیه ای نوشت: بیمارستان اندونزی در غزه ساختمانی است که توسط شهروندان اندونزی و تنها با هدف کمک های بشردوستانه ساخته شده است تا نیازهای پزشکی فلسطینیان در غزه را رفع کند.

در ادامه این بیانیه آمده است این بیمارستان توسط مقامات فلسطینی و با کمک چندین داوطلب اندونزیایی اداره می شود. در حال حاضر این بیمارستان فراتر از ظرفیت مشغول مداوای بیماران است.

ساربینی عبدل مراد رئیس گروه داوطلبان که در این بیمارستان حضور دارد در مصاحبه با خبرنگاران گفت سوخت بیمارستان تمام و بیمارستان تعطیل شده است.

وی همچنین اتهامات اسرائیل درباره بیمارستان را رد کرد و گفت این اتهام بهانه‌ای است که اسرائیل بتواند به بیمارستان اندونزی در غزه حمله کند.

اندونزی به عنوان پرجمعیت ترین کشور مسلمان دنیا آتش بس فوری و ارسال کمک های بشردوستانه به غزه را خواستار شده است.

از زمان حمله غافلگیرانه حماس علیه رژیم صهیونیستی در ۷ اکتبر ( ۱۵ مهر ) که با بمباران جنون آمیز نیروهای اشغالگر علیه مردم و اماکن غیرنظامی همراه شد، تاکنون بیش از ۱۰ هزار فلسطینی به شهادت رسیده اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.