انجام تست رایگان کرونا در ایستگاه مترو

double-quot تهران - جارپرس - معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران از انجام تست رایگان کرونا مسافران در متروی تهران خبر داد.
کد خبر : 44312
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 دی 1399 - 23:44
انجام تست رایگان کرونا در ایستگاه مترو

به گزارش جارپرس از ایسنا، سید مجتبی تقوی نژاد اعلام کرد: در ادامه طرح غربالگری شهید قاسم سلیمانی،  معاونت فرهنگی و اجتماعی مترو با همکاری شرکت شهر سالم و دانشگاه علوم پزشکی تهران  در ایستگاه مترو شوش اقدام به اخذ تست سریع کرونا می کنیم.

وی با بیان اینکه  این طرح به منظور عدم مراجعه سرپایی به بیمارستان‌ها و شناسایی و نیز کاهش مبتلایان به ویروس کرونا انجام می‌شود گفت: مسافران مترو در ایستگاه شوش می توانند با حضور در جایگاه انجام آزمایش و مراجعه به کارشناسان مربوطه به صورت رایگان مورد آزمایش قرار بگیرند.

معاون فرهنگی شرکت بهره برداری مترو با بیان اینکه براساس برنامه ریزی های صورت گرفته این تست فوری در ایستگاه مترو شوش که بزرگ بوده و فضای کافی آن موجب ازدحام نمی شود اخذ خواهد شد افزود: این طرح به صورت موقت از ایستگاه متروشوش آغاز شده و بعد از بررسی و کسب نتایج امکان دارد در سایر ایستگاه ها نیز برپا شود.

به گفته وی: این برنامه در راستای اجرای مسئولیت اجتماعی و با هدف توسعه و ارتقای فرهنگ سلامت اجتماعی و افزایش سلامت جسمانی مسافران مترو برگزار می‌شود.

تقوی نژاد تاکید کرد: تیم های اخذ تست سریع  تا ۲۸ دی ماه از ساعت ۹ تا ۱۳ در ایستگاه مترو مستقر هستند تا به صورت رایگان از مردم تست کرونا بگیرند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.