انتقاد نماینده سوادکوه از مواجهه دولت با سفرهای نوروزی

double-quot تهران - جارپرس - نماینده مردم سوادکوه در مجلس از افزایش شیوع بیماری کرونا در مازندران خبر داد و گفت: سوء تدبیرها در مواجهه با سفرهای نوروزی باعث شد که به جای اقدام عملی به توصیه و ارائه آمار بسنده کنند و جان بسیاری از عزیزان مازندرانی از دست برود.
کد خبر : 52677
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 17 فروردین 1400 - 12:34
انتقاد نماینده سوادکوه از مواجهه دولت با سفرهای نوروزی

 

به گزارش جارپرس از ایسنا، کیوان مرادیان کوچک سرایی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود با انتقاد از رئیس جمهور به دلیل طرح بحث رفراندوم  و در  انتقاد از وضعیت اقتصادی و معیشتی کشور گفت: مجلس به طور جدی در خصوص گرانی‌ها نگران است. ما همچنین برجام را تکرار خسارت محض می‌دانیم و سند همکاری ۲۵ ساله با چین را حاوی ظرفیت ها و فرصت‌های جدی می‌دانیم.

این عضو مجمع نمایندگان استان مازندران با اشاره به افزایش شیوع بیماری در این استان گفت: سوء تدبیر دولت در بحث مواجهه با کرونا باعث شد که در ایام نوروز میزان سفرها افزایش پیدا کند، در واقع به جای اقدام عملی به توصیه و ارائه آمار بسنده کردند و افزایش سفرها به مازندران منجر به از دست دادن جان عزیزانمان شده است.

مرادیان کوچک سرایی با اشاره به این‌که « وضعیت گرانی و شرایط سخت اقتصادی و صف‌های طولانی برای گرفتن مرغ بسیار مهم است» ابراز عقیده کرد: از طرف دیگر فاصله طبقاتی بین مسئولان و مردم منجر به عدم درک صحیح از شرایط زندگی مردم و تصمیمات نامناسب شده است. فساد، تبعیض، بی عدالتی و نگاه سیاسی منفعت‌طلبانه برخی نیز ناشی از روحیه وادادگی، تسلیم و سازش است؛ چراکه آن‌ها به ظرفیت و توان نخبگان، جوانان و دانشگاهی‌ها باور ندارند.

وی در نطق خود با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۰ ضمن اشاره به حمایت مجلس از «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» گفت: جا دارد از سفرهای مکرر استانی رئیس قوه قضائیه در راستای رفع موانع تولید و مبارزه با فساد تشکر کنم.

نماینده مردم سوادکوه در مجلس در پایان نطق خود با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه اش تذکراتی در خصوص شهرک صنعتی بشل سوادکوه خطاب مسئولان مربوطه داد.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.