انتقاد معاون قوه قضاییه از بی آبی بعضی روستاهای لامرد

double-quot تهران - جارپرس - معاون قوه قضاییه و رئیس سازمان بازرسی کل کشور نسبت به عدم دسترسی برخی روستاهای لامرد به آب آشامیدنی گلایه کرد.
کد خبر : 130451
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 مرداد 1402 - 10:37
انتقاد معاون قوه قضاییه از بی آبی بعضی روستاهای لامرد

به گزارش جارپرس از ایسنا، ذبیح‌الله خداییان یکشنبه ۱۵ مرداد در حاشیه سفر به شهرستان لامرد در استان فارس و در جریان بهره برداری از طرح آبرسانی به روستاهای مجاور منطقه ویژه اقتصادی لامرد قول مساعد داد که مشکلات و چالش‌های پیش روی این پروژه تا مرحله نهایی پیگیری شود.

او با اشاره به ظرفیت‌های موجود در منطقه ویژه اقتصادی لامرد، گفت: شهرستان‌های لامرد و مهر با توجه به ظرفیتی که دارند از استعداد لازم برای رشد اقتصادی برخوردار هستند که تاکنون مغفول مانده است.

به گزارش ایسنا، رئیس سازمان بازرسی کشور همچنین به برخی از ظرفیت‌های این دو منطقه از جمله نزدیکی به خلیج فارس و دریای عمان اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به این ظرفیت ها شایسته نیست که در این مناطق شاهد عدم برخورداری روستاها از آب آشامیدنی و بهداشتی باشیم، بر این اساس ضرورت دارد که مسئولان از این ظرفیت‌ها نهایت استفاده را ببرند.

خداییان با تاکید بر اینکه باید با کمک مسئولان و خیرین زمینه رشد و توسعه روستاها را فراهم کرد، گفت: از این طریق می‌توان جلوی مهاجرت روستاییان به شهرها را گرفت و دامداری و کشاورزی را رونق داد.

به گزارش ایسنا، با حضور رئیس سازمان بازرسی کشور بخشی از طرح آبرسانی به روستاهایی مجاور منطقه ویژه اقتصادی لامرد به بهره برداری رسید.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.