انتقاد تند احمدی‌بیغش از حکم سارق بادام هندی

double-quot تهران - جارپرس - یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از حکم دادگاهی برای سارق بادام هندی انتقاد کرد.
کد خبر : 71902
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 4 آبان 1400 - 14:07
انتقاد تند احمدی‌بیغش از حکم سارق بادام هندی

 

به گزارش جارپرس از ایسنا، محمود احمدی بیغش در مطلبی در صفحه توییتر خود با اشاره به حکم ۱۰ ماه حبس و ۴۰ ضربه شلاق برای سرقت سه بسته بادام هندی، عدالت قوه قضاییه را مخدوش خواند.

وی گفت: شمشیر قوه قضاییه برای ضعفا و پابرهنگان بسیار تند، برنده ‌و قاطع است اما در برابر گردن کلفتان مفت خور و گستاخ، حتی نای بیرون آمدن از غلاف را ندارد.

نماینده شازند در مجلس شورای اسلامی برای بیان این ادعای خود به حکم  ۱۰ ماه حبس و ۴۰ ضربه شلاق برای سه بسته بادام هندی اشاره کرد و آن را با حکم ۱۰ سال حبس تعزیری ولی الله سیف و ۸ سال حبس تعزیری احمد عراقچی مقایسه کرد که به گفته او، میلیاردها دلار اختلال و اختلاس کرده اند.

بعد از انتشار حکم دادگاه فردی برای سرقت سه بسته بادام هندی، مرکز رسانه قوه قضاییه با صدور اطلاعیه ای از تشکیل هیات ویژه ای در دادگستری استان قم خبر داد و اعلام کرد که با توجه به ابعاد مختلف پرونده و اینکه فرد مذکور در سال ۹۸ نیز به جرم سرقت، محکومیت یک سال حبس را داشته که به واسطه بازگرداندن مال سرقتی اجرای حکم او تعلیق گردیده، هیاتی ویژه مامور شده موضوع را از جنبه های مختلف مورد بررسی قرار دهد.

با توجه به لزوم تناسب بین جرم و مجازات و ابعاد حقوقی این پرونده هیات مذکور تلاش خواهد کرد تا از تمام ظرفیت های قانونی برای تقلیل مجازات و کمک به محکوم این پرونده استفاده شود.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.