انتخاب سرمربی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان بعد از پایان لیگ

double-quot

تهران-جارپرس-«عسکری محمدیان» عضو شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد گفت: سرمربی تیم ملی بزرگسالان ایران بعد از پایان بازی های لیگ باشگاه های کشور مشخص می شود.

کد خبر : 23314
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 مهر 1396 - 11:08
انتخاب سرمربی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان بعد از پایان لیگ

به گزارش جارپرس از ایرنا،وی که به مرد نقره ای کشتی ایران شهرت دارد در خصوص سرمربی تیم ملی بزرگسالان افزود: شورای فنی قرار است بعد از پایان لیگ کشتی که دوم آبان ماه در کاشان برگزار می شود، تشکیل جلسه دهد و در خصوص سرمربی تیم ملی بزرگسالان به جمع بندی نهایی برسد.
عضو شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد افزود: به هر حال محمد طلایی با همه شرایط ، کشتی آزاد را به این مرحله رسانده و باید شخصی را بیاوریم که از همه جهت به نفع کشتی و تیم ملی باشد.
وی در خصوص گمانه زنی ها برای انتخاب مجدد رسول خادم به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان اظهار داشت: در جلسه شورای فنی که با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد، او علاقمند نبود که خادم سرمربی شود.
محمدیان گفت: نظر وزیر ورزش و جوانان این بوده که به دلیل حضور در هیات رییسه اتحادیه جهانی و همچنین حجم کار در فدراسیون کشتی خادم به عنوان سرمربی انتخاب نشود.
عضو شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد گفت: انتخاب خادم به عنوان سرمربی هیچ منافاتی با مسئولیت ها و پستی هایی که دارد، نخواهد داشت و می تواند به عنوان سرمربی نیز فعالیت داشته باشد اما آنچه مساله مهم اجماع شورای فنی در این زمینه و اتخاذ تصمیمی است که به نفع کشتی باشد.
دارنده دو مدال نقره بازی های المپیک ۱۹۸۸ سئول و ۱۹۹۲ بارسلون ادامه داد: کشتی ایران در دنیا صاحب سبک است و اگر نتایج ضعیف رقابت های جهانی امسال در فرانسه برای کشتی آزاد ایران رقم خورد به دلیل آن است که کشتی ورزشی بی رکورد و آبستن حوادث است و برخی از آزادکاران ما چون مصطفی حسین خانی، رضا عطری و میثم نصیری می توانستند حداقل به مدال برنز برسند که در نهایت آن نتایج ضعیف رقم خورد و تلنگری برای کشتی ما شد.
این پیشکسوت کشتی اهل ساری ادامه داد: در بازی های المپیک همه فشار روی رشته هایی چون کشتی و وزنه برداری است و همه مدال می خواهند و این موضوع می طلبد که بودجه بیشتری به کشتی اختصاص یابد. پیش از این تنها دو رشته آزاد و فرنگی زیر نظر فدراسیون بود، اما با تحت پوشش قرار گرفتن کشتی های سنتی و ساحلی اکنون تعداد اعزام های سالیانه فدارسیون به حدود ۱۱۰ اعزام رسیده است که وزیر ورزش و جوانان قول داد که بودجه لازم را به کشتی بدهد تا برنامه ریزی خوبی را برای حضوری قدرتمند در بازی های المپیک ۲۰۲۰ توکیو داشته باشیم.
وی همچنین در خصوص محرومیت «محمدحسین عسکری محمدیان» نیز گفت: او اکنون دوران سربازی را می گذارند و از سوی دیگر دو سال و سه ماه از محرومیت او گذشته است و با این وجود با انگیزه و پرامید تمرینات کشتی را دنبال می کند. به عنوان یکی از اعضا شورای فنی هیچگاه در تصمیم گیری در خصوص فرزندم در مورد کشتی دخالت نمی کردم.
عسکری محمدیان ادامه داد: در جلسه شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد با وزیر ورزش و جوانان، موضوع فرزندم را بیان کردم که مقرر شد با همکاری کمیته ملی المپیک، وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون کشتی، نامه ای به همراه مدارک و مستندات تهیه و برای آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ (وادا) ارسال شود که امیدوارم زمینه ای برای بازگشت دوباره فرزندم فراهم شود چرا که اعتقاد دارم او تا سن ۳۵ سالگی می تواند مدال های زیادی را در عرصه جهانی و المپیک برای کشورمان کسب کند.
محمدحسین محمدیان دارنده مدال برنز پیکارهای قهرمانی سال ۲۰۱۴ جهان در تاشکند ازبکستان در سال ۲۰۱۵ به دلیل مصدومیت حضور در رقابت های جهانی آمریکا را از دست داده بود، اما در اردوهای تیم ملی حضور داشت و در آزمایش دوپینگی که از ملی پوشان در آن سال گرفته شده بود او نیز نمونه آزمایش داد و نمونه آزمایش وی مثبت اعلام و او چهار سال از حضور در میادین محروم شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.