با حضور فرمانده کل ارتش و وزیر دفاع

انبوهی از پهپادهای راهبردی به سازمان رزم ارتش الحاق شد

double-quot تهران-جارپرس-انبوهی از پهپادهای راهبردی طراحی و تولید شده توسط وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با همکاری ارتش، با حضور فرمانده کل ارتش و وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در چند نقطه از کشور به سازمان رزم ارتش الحاق شد.
کد خبر : 138145
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 3 بهمن 1402 - 10:57
انبوهی از پهپادهای راهبردی به سازمان رزم ارتش الحاق شد

به گزارش جارپرس از ایسنا،  آیین الحاق انبوهی از پهپادهای راهبردی رزمی، شناسایی، انهدامی و راداری طراحی و تولید شده توسط وزارت دفاع و همکاری ارتش با حضور امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برگزار شد.

در این مراسم، انواع پهپاد های راهبردی چند منظوره ابابیل۴، ابابیل ۵ با قابلیت اجرای انواع ماموریت های شناسایی، مراقبت، جنگ الکترونیک، جمع آوری اطلاعات سیگنالی، رزمی، همچنین پهپاد های آرش و باور با قابلیت اجرای ماموریت انهدامی، دور برد و نقطه زن و نیز پهپاد جت کرار با قابلیت اجرای انواع ماموریت های هدف، رزمی و رهگیر هوایی به سازمان رزم ارتش جمهوری اسلامی ایران ملحق شد.
پهپادهای تحویلی ضمن ارتقا، به سامانه های خود حفاظتی و ضد جنگال، ناوبری چندگانه بومی و تسلیحات هوشمند نقطه زن تجهیز شده و دارای قابلیت ویژه و روز آمد در بهره گیری ترکیبی با سایر سامانه های سلاح و عملیات شبکه محور هستند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.