امیرعبداللهیان: مردم و رهبران لبنان باید برای انتخاب رئیس‌جمهور تصمیم بگیرند

double-quot تهران-جارپرس-وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در بدو ورود به بیروت گفت: این مردم و رهبران فهیم لبنان هستند که باید نسبت به انتخاب رئیس‌جمهور تصمیم بگیرند
کد خبر : 132839
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 9 شهریور 1402 - 16:59
امیرعبداللهیان: مردم و رهبران لبنان باید برای انتخاب رئیس‌جمهور تصمیم بگیرند

به گزارش جارپرس از ایسنا، «حسین امیرعبداللهیان» که پس از سفر به سوریه، امروز (پنجشنبه) به بیروت سفر کرده است، در بدو ورود به پایتخت لبنان گفت: خیلی خوشحالم که همراه با هیأتی عالی‌رتبه در بیروت هستم. جمهوری اسلامی ایران جز خیر و صلاح و ثبات و آرامش و توسعه برای لبنان نمی‌خواهد.

دیپلمات ارشد ایران گفت: ما امروز در گفت‌وگوهایی که با مقامات عالی‌رتیه لبنان خواهیم داشت، دعوت می‌کنیم همه طرف‌های لبنانی را تا هر چه سریعتر، از طریق گفت‌وگو و تفاهم نسبت به انتخاب رئیس‌جمهور اقدام کنند. این مردم و رهبران فهیم لبنان هستند که باید نسبت به انتخاب رئیس‌جمهور تصمیم بگیرند.

امیرعبداللهیان افزود: ما همواره بهترین ها را برای دولت، ملت، ارتش و مقاومت لبنان از خداوند سبحان خواستاریم. طبعا در گفت‌وگوهایی که با مقامات عربستان سعودی انجام شد، ما عبارت سازنده و مثبتی را از مقامات عربستان برای کمک به لبنان شنیده ایم. ما همه کشورها را دعوت می کنیم به حمایت از لبنان ادامه دهند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.