امیدواری وزیران نفت و نیرو برای نداشتن کمبود سوخت در زمستان

double-quot تهران - جارپرس - یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: وزیران نفت و نیرو به کمیسیون انرژی مجلس امیدواری دادند که شاهد کمبود سوخت چه برای مصارف خانگی و چه تامین سوخت نیروگاه ها در فصل سرما نباشیم.
کد خبر : 75194
تاریخ انتشار : شنبه 6 آذر 1400 - 8:16
امیدواری وزیران نفت و نیرو برای نداشتن کمبود سوخت در زمستان

 

به گزارش جارپرس از ایسنا، مالک شریعتی نیاسر درباره اقدامات انجام شده به منظور جلوگیری از خاموشی ها در فصل زمستان، بیان کرد: کمیسیون انرژی اخیرا جلسه ای را با حضور وزیر نفت و معاونان وی تشکیل داد و یکی از مواردی که به صورت جدی مورد مطالبه اعضای کمیسیون قرار گرفت بحث تامین سوخت زمستانی نیروگاه ها و منازل هم برای سال جاری و هم حل آن به صورت کلی در سال آینده، بود.

این عضو کمیسیون انرژی در ادامه اظهار کرد: وزیران نفت و نیرو به ما امیدواری دادند که تمام تلاش خود را به کار بسته اند تا شاهد کمبود سوختی چه برای مصارف خانگی و چه تامین سوخت نیروگاه ها نباشیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: اما ما باید طرح های توسعه و نگهداشت حوزه گاز و تامین تجهیزات نیروگاهی را به صورت صحیح دنبال کنیم و از سوی دیگر کاهش مصرف و کاهش شدت انرژی کشور از دیگر مواردی است که باید به صورت جدی دنبال شود.

شریعتی در پایان تاکید کرد: ما هم در عرضه و هم در تقاضا باید مسیری را طی کنیم تا کشوری که دارای بیشترین ذخایر نفت و گاز در دنیا است در زمستان یا تابستان با مشکل تامین سوخت مواجه نباشد.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.