0 نظر
142 بازدید

امکان ثبت نام‌ مجدد در آزمون ارشد فراهم‌شد

double-quot تهران - جارپرس - از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، امکان مجدد برای ثبت نام ، امکان مشاهده فرم ثبت نام و ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی متقاضیان، برای ثبت نام کنندگان در آزمون‌ کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ و بیست و هفتمین دوره المپیاد علمی- دانشجویی کشور که در موعد مقرر موفق به ثبت‌نام نشده‌اند، فراهم شد.
کد خبر : 77744
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آذر 1400 - 17:30
امکان ثبت نام‌ مجدد در آزمون ارشد فراهم‌شد

 

به گزارش جارپرس از ایسنا، سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد؛ تسهیلاتی برای متقاضیان ثبت‌نام کننده در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ در تمامی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی و بیست و هفتمین المپیاد علمی- دانشجویی کشور فراهم شد.

بر این اساس اطلاعات ثبت‌نامی آن دسته از متقاضیانی که در زمان مقرر (از تاریخ۱۶ تا ۲۷ آذر) در این آزمون ثبت‌نام نموده‌اند، از روز یکشنبه مورخ ۳ تا روز چهارشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۰ به منظور مشاهده و ویرایش بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت.

متقاضیان ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و اصلاحات مربوط به آن مندرج در اطلاعیه مورخ ۲۳ آذر که از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان در دسترس است، نسبت به مشاهده و کنترل اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام و در صورت تمایل نسبت به ویرایش اطلاعات اقدام کنند.

همچنین به منظور مساعدت و همراهی با متقاضیانی که در مهلت مقرر موفق به ثبت‌نام در آزمون نشده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده که در بازه زمانی فوق  بتوانند نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.