اموال مسروقه‌تان را از خانه پیدا کنید

double-quot تهران - جارپرس - رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ از شهروندانی که اموالشان به سرقت رفته خواست تا از طریق مراجعه به سامانه" نما "نسبت به شناسایی و تحویل آن اقدام کنند.
کد خبر : 35326
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 مهر 1399 - 7:57
اموال مسروقه‌تان را از خانه پیدا کنید

به گزارش جارپرس به نقل از ایسنا، سردار علیرضا لطفی با اشاره به راه‌اندازی سامانه نمایش اموال مسروقه مکشوفه پلیس آگاهی، گفت: همواره یکی از مسائل جدی که پلیس با آن مواجه بود، مساله بازگرداندن اموال مسروقه مکشوفه از سارقان و مالخران بود، به طوریکه تا مدت ها این اموال در خزانه‌ها و انبارهای پلیس آگاهی باقی می‌ماند و صاحبان بسیاری از آنها شناسایی نمی‌شدند.

وی ادامه داد: مساله دیگر این بود که برای شناسایی اموال مسروقه بعضا چندین بار از مالباختگان دعوت می‌شد که به انبارهای پلیس آگاهی بروند و همین موضوع هم تردد را افزایش می‌داد و هم معطلی بسیار زیادی داشت. در شرایط شیوع کرونا هم که چنین کاری حتی خطرناک هم هست. به همین دلیل در راستای هوشمندسازی پلیس و نیز کاهش مراجعات حضور به پلیس که یکی از اولویت ها و هدف‌های اصلی طرح هوشمندسازی است. سامانه نما راه‌اندازی شده و ارتقا یافت.

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه در این سامانه تصاویر و شماره سریال اموال مسروقه درج می‌شود، گفت: شهروندانی که اموالشان به سرقت رفته می‌توانند با ورود به این سامانه ابتدا در دسته‌بندی‌ها، نوع اقلامی که از آنان به سرقت رفته را انتخاب کنند و سپس وارد یک دسته بندی جزئی تر شده و از آنجا با تطبیق عکس وسیله و شماره سریال وسیله خود را شناسایی کنند.

لطفی افزود: در ادامه مالباختگان با فرمی که در زیر تصویر امکان دسترسی به آن وجود دارد، می‌توانند درخواست خود را مطرح کرده و با مراجعه به مقر پلیس و ارائه مستندات و اسنادی که نشان دهد صاحب آن وسیله هستند، اشیا و اقلام سرقتی خود را تحویل بگیرند.

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ اضافه کرد: شهروندان برای دسترسی به این سامانه می‌توانند به آدرس سایت پلیس (لینک مستقیم -اینجا) مراجعه کنند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.