0 نظر
162 بازدید

امنیت اجتماعی محلات در گرو همدلی مسئولان با پایگاه های بسیج

double-quot

بابل – جارپرس – فرمانده پایگاه مقاومت شهید مهربانی بابل در دیدار با رییس شورای این شهرستان گفت: ارتقای امنیت اجتماعی محلات در گرو همدلی و هم زبانی همه مسئولان با پایگاه های مقاومت بسیج است.

 

کد خبر : 12853
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 آذر 1394 - 10:56
امنیت اجتماعی محلات در گرو همدلی مسئولان با پایگاه های بسیج

 

 

به گزارش جارپرس از روابط عمومی پایگاه مقاومت شهید مهربانی بابل، حمید آقاجان زاده در دیدار رییس شورای شهرستان بابل که با حضور جمعی از اعضاء این پایگاه در دفتر شورای اسلامی شهرستان بابل برگزار شد، ضمن عرض تسلیت بمناست رحلت نبی مکرم اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت علی بن موسی الرضا (ع) اظهار داشت: ارتقای امنیت اجتماعی و ترویج سبک زندگی اسلامی و قرآنی در گرو همدلی و هم زبانی همه مسئولان با پایگاه های مقاومت بسیج مساجد تحقق می یابد.

 

وی در ادامه ضرورت هم‌افزایی با هدف تحقق پوشش حداکثری از مسئولان دستگاه‌های اجرایی را از نکات مهم برشمرد و اظهار داشت: در این صورت عموم قشرهای مردمی ضعیف در محلات به درستی شناسایی شده و نسبت به ارتقای سطح اجتماعی آن‌ها با استفاده از روش‌های مناسب اقدام می شود.

فرمانده پایگاه مقاومت شهید مهربانی تاکید کرد: برنامه ریزی دقیق و مدون در حوزه فرهنگ خصوصا در مقوله حقوق شهروندی و فرهنگ سازی آن می تواند کمک شایانی در رفع مشکلات اجتماعی و کاهش جرائم صورت دهد.

آقاجان زاده در پایان ضمن تقدیر از ریاست شورای شهر بابل بدلیل حضور وی در برنامه های پایگاه مقاومت و موارد مرتبط با شهروندان و شورای شهر تصریح کرد : حضور مدیران و مسئولان شهری و اجرایی در سطح محلات در جهت شناسایی و رفع آسیب ها و چالش های موجود می تواند عامل انگیزشی برای ایجاد همکاری دوسویه شود.

 

در ادامه رییس شورای شهرستان بابل ضمن تقدیر از عملکرد این پایگاه و با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان و بسیجیان جان برکف در عرصه های گوناگون و با عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن دهه آخر صفر اظهار داشت : بسیجی و حرکات جهادی به تعبیر زیبای مقام معظم رهبری همیشه راهگشای همه مشکلات در جامعه است و از اینکه خود را در لباس یک خدمتگزار بسیجی می بینم به آن افتخار می کنم .

 

وی همچنین از برنامه های اجرایی این پایگاه در بالابردن ضریب امنیت اجتماعی در محلات و فرهنگ سازی آن تقدیر و تشکر کرد.

 

در پایان فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید مهربانی از رییس شورای شهر بابل تجلیل بعمل آورد.

 

گفتنی است که در این دیدار جمعی از اصحاب رسانه نیز پایگاه را همراهی می کردند.

 

 

 

انتهای پیام/

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.