امدادرسانی هلال احمر به ۱۰۲۹ نفر در برف و کولاک خراسان رضوی

double-quot
مشهد – جارپرس – مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از امدادرسانی نیروهای امداد و نجات این جمعیت به هزار و ۲۹ نفر در راه مانده و گرفتار در برف و کولاک روز گذشته در این استان خبر داد.
کد خبر : 19053
تاریخ انتشار : شنبه 16 بهمن 1395 - 6:50
امدادرسانی هلال احمر به ۱۰۲۹ نفر در برف و کولاک خراسان رضوی

به گزارش جارپرس به نقل از ایرنا، سید مجتبی احمدی افزود: این تعداد امدادرسانی در طول روز جمعه ۱۵ بهمن تا ساعت ۲۰ همان روز در قالب ۱۴ حادثه شامل ۹ مورد حوادث جاده ای، چهار مورد حوادث برف و کولاک و یک مورد حادثه در کوهستان انجام شده است.
وی ادامه داد: هزار و ۸۰ نفر از این تعداد دچار حادثه شده بودند که به هزار و ۲۹ نفر از آنها امدادرسانی شد. از این تعداد ۳۹ نفر دچار مصدومیت بودند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: ۱۷ نفر از مصدومان به مراکز درمانی انتقال یافتند و ۷۷۴ نفر نیز اسکان اضطراری داده شدند.
وی افزود: این امدادرسانیها در شهرستانهای تربت جام، تربت حیدریه، قوچان، مه ولات، نیشابور، رشتخوار و مشهد با بکارگیری ۱۳ دستگاه آمبولانس، چهار دستگاه خودرو نجات، پنج دستگاه خودرو کمکدار سبک و دو دستگاه خودرو کمکدار سنگین ارائه شده است.
احمدی همچنین به خدمات ۹۴ امدادگر و نجات گر هلال احمر در طول ۲۴ ساعت گذشته در این حوادث اشاره و بیان کرد: در این چارچوب هزار تخته پتو ، ۲۲ بسته غذای اضطراری، ۱۰۰ قوطی کنسرو و ۲۵۰ بسته مواد غذایی در بین مردم گرفتار در برف توزیع شد.
جمعیت هلال احمر خراسان رضوی ۳۱ پایگاه امداد و نجات، ۲۰ نمایندگی و شعبه، ۴۳۳ کارمند، ۴۴ دستگاه آمبولانس، یک فروند بالگرد، دو هزار و ۳۴۰ امدادگر، ۴۰ هزار داوطلب و ۱۰۳ هزار نفر عضو جوانان هلال احمر دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.