الحوثی: نمی‌توان در برابر تجاوزهای آمریکا سکوت کرد/ عملیات ما ادامه می‌یابد

double-quot تهران- جارپرس- یک مقام ارشد جنبش انصارالله یمن با تاکید بر تداوم حمایت‌ها از مردم غزه تاکید کرد: نمی‌توانیم در برابر تجاوزهای آمریکا سکوت کنیم.
کد خبر : 138181
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 3 بهمن 1402 - 13:58
الحوثی: نمی‌توان در برابر تجاوزهای آمریکا سکوت کرد/ عملیات ما ادامه می‌یابد

به گزارش جارپرس از ایرنا، محمد علی الحوثی در گفت‌وگو با شبکه المیادین با بیان این مطلب درباره عملیات نظامی آمریکایی‌ها تحت عنوان به اصطلاح «نگهبان شکوفایی» در دریای سرخ گفت: شما نگهبان شکوفایی نیستید بلکه نگهبان ویرانی هستید.

الحوثی تاکید کرد: کشتی‌ها همچنان هدف ما باقی خواهند ماند و پاسخ‌ها به تجاوز به نوار غزه تداوم خواهد داشت و ما در کنار وجدان انسانی ایستاده‌ایم.

عضو ارشد دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن افزود: زمانی که وارد نبرد به خاطر فلسطین شدیم می‌دانستیم که دشمن یکی است چه اسرائیل باشد چه آمریکا.

الحوثی پیش از این در گفت وگو با شبکه المسیره این کشور اظهار داشت:‌ هدف حملات آمریکا و انگلیس در حمله به یمن تلاشی جدید برای منصرف کردن این کشور از حمایت از غزه است. یا همان توقف عملیات دریایی یمن است که محقق نخواهد شد.

عضو شورای عالی سیاسی یمن تاکید کرد که عملیات دریایی یمن (علیه کشتی های رژیم صهیونیستی) برای جلوگیری از نسل کشی و محاصره مردم غزه است در حالیکه آمریکایی ها برای حفاظت از رژیم جنایتکار و تروریستی اسرائیل، مردم یمن را بمباران می کنند و بین این دو گزینه تفاوت اساسی وجود دارد.

وی تصریح کرد که آمریکایی ها و انگلیسی ها باید بفهمند که ما در زمان پاسخگویی هستیم و مردم یمن هیچگاه تسلیم نمی شوند.

آمریکا، انگلیس، استرالیا، کانادا، هلند و بحرین ساعاتی قبل در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند که هشت پایگاه نظامی جنبش انصارالله یمن را هدف حمله قرار دادند.

در این بیانیه ادعا شده که این حملات علیه مواضع موشکی و کنترل هوایی ارتش یمن انجام شده است.

آمریکا و متحدانش همچنین بدون ارایه سندی مدعی شدند، انبارهای زیرزمینی در این حملات هدف قرار گرفته شده است.

المسیره بامداد امروز (سه‌شنبه) گزارش داده بود که شهر صنعا پایتخت یمن هدف تجاوز نظامی آمریکا و انگلیس قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش، پایگاه الحفا در شهرستان السبعین چهار نوبت و پایگاه الدیلمی در شهرستان بنی الحارث واقع در استان صنعا نیز در چهار نوبت هدف حمله آمریکا و انگلیس قرار گرفتند.

این گزارش می افزاید، منطقه البرح در شهرستان مقبنه و منطقه الجنید در شهرستان التعزیه واقع در استان تعز و شهرستان رداع در استان البیضاء نیز هدف حمله تجاوزکارانه آمریکا و انگلیس قرار گرفته است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.