0 نظر
154 بازدید

افزایش ۱۳ درصدی پوشش امدادی هلال احمر در ایام نوروز

double-quot
قم – جارپرس – سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور، از افزایش ۱۳ درصدی پوشش امدادی در ایام نوروز ۹۴ خبر داد.
کد خبر : 8502
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 اسفند 1393 - 12:51
افزایش ۱۳ درصدی پوشش امدادی هلال احمر در ایام نوروز

به گزارش جارپرس به نقل از ایرنا از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، ناصر چرخ ساز در حاشیه گردهمایی علمی کاربردی معاونین امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور در قم، تصریح کرد: حدود یکهزار و ۳۰۰ پایگاه امداد رسانی ثابت و سیار را ایجاد کرده ایم که هزاران نفر در این پایگاه ها به مردم خدمات رسانی می کنند.

وی پاسخگویی سریع در مواقع بروز حوادث و سوانح را یکی از توانمندی های این سازمان عنوان کرد و افزود: با وجود کمبودها، افراد این سازمان به صورت شبانه روزی خدمت رسانی می کنند و با همه دستگاه ها تعامل خوبی دارند که بیشتر آنها مختص داوطلبان امدادگر و نجات گر است.

چرخ ساز خاطرنشان کرد: بحث هم افزایی با دیگر دستگاه ها و چالاکی بیشتر سیستم امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور از مهم ترین فعالیت های ما در سال ۹۴ خواهد بود.

وی یادآور شد: تمام پایگاه ها و روند امداد و نجات را بر اساس ضریب حادثه خیزی استان ها دایر می کنیم و به مناطق پر خطر نگاه وی‍ژه تری داریم.

گردهمایی علمی کاربردی معاونین امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور از دوازدهم تا چهاردهم اسفندماه به میزبانی جمعیت هلال احمر استان قم در حال برگزاری است.

هدف از این نشست، بررسی عملکرد سال ۹۳ سازمان های امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان های سراسر کشور است که در آن به تبیین سیاست ها و طرح امداد و نجات در سال آینده نیز پرداخته می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.