افزایش ۵۱.۶ درصدی اعتبارات هزینه ای تهران در لایحه ۱۴۰۰

double-quot تهران - جارپرس - رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران از افزایش ۵۱.۶ درصدی اعتبارات هزینه ای استان تهران در لایحه بودجه سال آینده خبر داد.
کد خبر : 40321
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 آذر 1399 - 10:45
افزایش ۵۱.۶ درصدی اعتبارات هزینه ای تهران در لایحه ۱۴۰۰

به گزارش جارپرس از ایسنا، مسعود شفیعی درباره لایحه بودجه ۱۴۰۰ کشور و سهم استان تهران گفت: در لایحه پیشنهادی که دولت تقدیم مجلس شورای اسلامی کرده است رشد چشم گیری را در اعتبارات هزینه ای سال ۱۴۰۰ استان تهران شاهد هستیم که بخشی از آن اجتناب ناپذیر بوده است، چرا که در سال ۱۳۹۹ امتیازات شغلی برای کارکنان دولت ۵۰ درصد افزایش داشت که متاثر از آن احکام کارکنان و حقوق دریافتی آنها معروف به بند “و” افزایش قابل توجهی داشت.

 

وی افزود: این موضوع باعث شد در سال جاری بار مالی برای استان تهران و سطح ملی در اعتبارات هزینه ای را شاهد باشیم و به این ترتیب در بخش سایر با محدودیت های شدیدی روبه رو بودیم، اما در لایحه بودجه ۱۴۰۰ این محدودیت ها تا حدودی مرتفع می شود و می توانیم علاوه بر اینکه ۵۰ درصد امتیازاتی که اجرایی شد را بدهیم. در بخش سایر هزینه های اجتناب ناپذیر استان، مزایا، فوق العاده شغلی و اضافه کار نیز به نحو مطلوب تری نسبت به سال جاری عمل کنیم.

وی ادامه داد: در اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای نیز رشد داشته ایم اما به این میزان که در هزینه ها رشد بوده شاهد افزایش نیستیم؛ درحقیقت اعتبارات هزینه ای استان تهران از ۹۴۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در سال جاری به ۱۴۳۲ میلیاردو ۳۷ میلیون تومان برای سال ۱۴۰۰ افزایش رسیده است که معادل ۵۱.۶ درصد رشد است، اما با توجه به محدودیت های دولت سرجمع اعتبارات تملک دارایی کشور به حدود ۱۱۰ میلیارد تومان رسیده که درپی آن اعتبارات تملک دارایی استان تهران هم رشد چشم گیری به نسبت اعتبارات هزینه ای نداشته و با این حال فعالیت های توسعه ای تداوم خواهد داشت.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.