0 نظر
145 بازدید

افزایش کرایه تاکسی در گالیکش منتفی شد/ کمیته انطباق مصوبه شورا را رد کرد

double-quot تهران - جارپرس - کمیته انطباق مصوبات فرمانداری شهرستان گالیکش مصوبه افزایش کرایه تاکسی در این شهر را رد کرد.
کد خبر : 86425
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 24 اسفند 1400 - 8:29
افزایش کرایه تاکسی در گالیکش منتفی شد/ کمیته انطباق مصوبه شورا را رد کرد

 

نرخ تاکسی ها به عنوان یک سکه دو رو به خصوص در سالهای اخیر به یکی از موضوعات مهم برای مردم در شهرها به ویژه شهرهای کوچک تبدیل شده است، موضوعی که به صورت مستقیم و غیرمستقیم بر روی قیمت بسیاری از اجناس و خدمات تاثیر گذاشته و موجب بروز برخی دغدغه ها را در مردم ایجاد می کند.

امسال این مهم در شهر گالیکش روی تازه ای به خود گرفت و واحد تاکسی‌رانی شهرداری گالیکش در خصوص افزایش نرخ کرایه‌های تاکسی در این شهرستان با مدیریت شهرداری گالیکش طبق رویه هرساله در ماه‌های پایانی سال جهت تعیین کرایه‌ی تاکسی‌ها و تاکسی تلفنی‌ها لایحه کارشناسی پیشنهادی خود را جهت استحضار و تصویب به شورای اسلامی شهر ارائه کرد.

طبیعتا این اعضای محترم شورای شهر بودند که باید پس از بررسی نسبت به تصویب یا رد آن اقدام کند که نهایتا پس از تصویب در این شورا و بر اساس اینکه همه مصوبات شوراها باستناد ماده (ج) قانون تشکیلات و وظایف شوراها می‌بایست به فرمانداری ارسال تا در کمیته انطباق شهرستان بررسی و در صورت عدم مغایرت با قانون اجرا گردد، به این کمیته ارسال شد.

در نهایت مصوبه‌ی موضوع افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها از سوی هیئت انطباق فرمانداری رد شد تا بر این اساس هرگونه افزایش کرایه نسبت به مصوبات سال ۱۴۰۰ مغایر با قانون اعلام شود.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.