افزایش قیمت بلیت هواپیما بیش از ۲۹ درصد تخلف است

double-quot تهران _ جارپرس _ معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری گفت در صورتی که شرکت‌های هواپیمایی افزایش قیمت ۲۹ درصدی را رعایت نکنند، تخلف کرده‌اند و ما با تخلف برخورد قانونی می‌کنیم.
کد خبر : 124422
تاریخ انتشار : شنبه 13 خرداد 1402 - 12:08
افزایش قیمت بلیت هواپیما بیش از ۲۹ درصد تخلف است

 

به گزارش جارپرس از ایسنا، شرکت‌های هواپیمایی در ماه‌های گذشته درخواست افزایش قیمت بلیت هواپیما را داشتند که این موضوع به موافقت ستاد تنظیم بازار موکول شده بود و درنهایت این ستاد با افزایش ۲۹ درصدی قیمت بلیت نسبت به نرخ‌های آذرماه ۱۴۰۰ موافقت کرد.

 

با وجود این، در روزهای گذشته و پس از اعلام نرخ رسمی جدید بلیت هواپیما، برخی از ایرلاین‌ها در برخی از مسیرها این نرخ را رعایت نکرده و قیمت‌هایی بالاتر از نرخ مصوب را برای فروش در وب‌سایت‌های خود قرار دادند.

 

در این راستا حسن خوشخو -معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری- در گفت‌وگو با ایسنا درباره تخلف برخی ایرلاین‌ها در فروش بلیت هواپیما اظهار کرد: قیمتی که توسط ستاد تنظیم بازار مصوب شده که همان افزایش ۲۹ درصدی است، توسط سازمان هواپیمایی کشوری به شرکت‌های هواپیمایی ابلاغ شده و آنها موظفند که این رقم را رعایت کنند.

 

وی همچنین خاطرنشان کرد: در صورتی که شرکت‌های هواپیمایی قیمت‌های مصوب را رعایت نکنند، تخلف کرده‌اند و ما با تخلف برخورد قانونی می‌کنیم.

 

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.