0 نظر
118 بازدید

افزایش شهدای کرانه باختری به ۱۶۵ نفر/ بیش از ۲۳۰۰ فلسطینی بازداشت شدند افزایش شهدای کرانه باختری به ۱۶۵ نفر/ بیش از ۲۳۰۰ فلسطینی بازداشت شدند

double-quot تهران- جارپرس- منابع فلسطینی امروز پنجشنبه از شهادت دو شهروند فلسطینی دیگر در کرانه باختری رود اردن خبر داد که با احتساب آنها، شمار کل شهدای فلسطینی از روز هفتم اکتبر (۱۵ مهرماه) تاکنون در این منطقه به ۱۶۵ نفر رسید.
کد خبر : 135744
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 18 آبان 1402 - 11:21
افزایش شهدای کرانه باختری به ۱۶۵ نفر/ بیش از ۲۳۰۰ فلسطینی بازداشت شدند افزایش شهدای کرانه باختری به ۱۶۵ نفر/ بیش از ۲۳۰۰ فلسطینی بازداشت شدند

به گزارش امروز پنجشنبه ایرنا به نقل از شبکه المیادین، منابع بیمارستانی فلسطینی از شهادت دو فلسطینی در «بیت فحار» در جنوب «بیت لحم» و نیز جنوب الخلیل خبر دادند.

«محمد فرید حمدان ثوابته» ۵۱ ساله و «انس ناصر محمد ابوعطوان» ۳۰ ساله بر اثر تیراندازی نظامیان صهیونیست به شهادت رسیدند.

نیروهای ویژه ارتش رژیم صهیونیستی امروز همچنین به اردوگاه «الامعری» در استان «رام الله و البیره» یورش بردند. نظامیان صهیونیست به سمت منازل فلسطینیان در این اردوگاه تیراندازی کردند.

این در حالی است که روز گذشته نیز نظامیان صهیونیست به نابلس، الخلیل، بیت لحم، اریحا، طولکرم، طوباس و قلقیلیه یورش برده و ده‌ها فلسطینی را بازداشت کردند.

بر اساس این گزارش، صهیونیست‌ها به شهرک تقوع در جنوب شرق بیت لحم نیز یورش بردند و نیروهای مقاومت فلسطین با کارگذاشتن بمب با آنها مقابله کردند.

نظامیان صهیونیست همچنین به شهرک حواره، شهرک بیتا و شهرک تل در جنوب نابلس و اردوگاه عقبه جبر و عین السلطان در اریحا یورش بردند و با نیروهای فلسطینی درگیر شدند.

بنابر گزارش رسانه‌های فلسطینی، نظامیان صهیونیستی به اردوگاه بلاطه در نابلس هم حمله و اقدام به بازداشت فلسطینیان کردند.

همچنین دیروز شمار زیادی از نظامیان و خودروی‌های نظامی “اسرائیلی” به دانشگاه بیرزیت در شمال رام الله یورش بردند.

طی شب گذشته تا صبح امروز دوشنبه نیز بازداشت ها در مناطق مختلف کرانه باختری ادامه داشت که آمار کل فلسطینی های بازداشت شده در کرانه باختری از روز هفتم اکتبر (۱۵ مهرماه) را به بیش از ۲۳۰۰ نفر رساند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.