افزایش شمار شهدای غزه به ۲۱۹۷۸ نفر

double-quot تهران- جارپرس- وزارت بهداشت غزه امروز (دوشنبه) در هشتاد و هفتمین روز جنگ از افزایش شمار شهدای تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ۲۱ هزار و ۹۷۸ نفر خبر داد.
کد خبر : 137491
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 دی 1402 - 17:16
افزایش شمار شهدای غزه به ۲۱۹۷۸ نفر

به گزارش روز دوشنبه جارپرس از خبرگزاری شهاب، اشرف القدره سخنگوی وزارت بهداشت غزه همچنین آخرین آمار مجروحان این تجاوزات را ۵۷ هزار و ۶۹۷ نفر اعلام کرد.

وی گزارش داد که نظامیان اشغالگر طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۳ جنایت جدید در مناطق مختلف نوار غزه انجام دادند که منجر به شهادت ۱۵۶ نفر شد و ۲۴۶ زخمی برجای گذاشت.

سخنگوی وزارت بهداشت غزه اعلام کرد: از ابتدای جنگ ۳۲۶ کادر بهداشت و درمان به شهادت رسیدند و ۱۰۴ آمبولانس نیز از بین رفته است.

به گزارش جارپرس از  ایرنا، گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت.

این رژیم برای تلافی حملات «طوفان الاقصی» و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.