افزایش تدابیر امنیتی در پاریس و آنکارا درپی حادثه تروریستی سن پترزبورگ روسیه

double-quot
تهران – جارپرس – ‘ماتیاس ویکل’ وزیر کشور فرانسه دوشنبه شب اعلام کرد: پس از حادثه تروریستی سن پترزبورگ روسیه، مقام های امنیتی شهر پاریس اقدامات امنیتی در داخل وسایل حمل و نقل عمومی این شهر را شدت بخشیدند.
کد خبر : 20176
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 15 فروردین 1396 - 5:56
افزایش تدابیر امنیتی در پاریس و آنکارا درپی حادثه تروریستی سن پترزبورگ روسیه

به گزارش شبکه خبری روسیا الیوم، در بیانیه ای که وزارت کشور فرانسه متنشر کرد، آمده است: تدابیر امنیتی در وسایل حمل و نقل عمومی شهر پاریس متعاقب حمله تروریستی در مترو سن پترزبورگ بیشتر شده تا تهدیدات تروریستی در فرانسه را کنترل کند.
همچنین دولت برای امنیت و حفظ جان شهروندان فرانسوی، همه تدابیر و اقدامات لازم را به کار گرفته است.
در همین حال، یک منبع آگاه در دفتر اطلاع رسانی مترو آنکارا گفته است: با توجه به ادامه خطرات امنیتی، برای حفظ امنیت در مترو آنکارا، تدابیر لازم اتخاذ شده و این اقدام ها پس از انفجار در شهر سن پترزبوگ صورت گرفته است.
این منبع همچنین تاکید کرد که ما حادثه دردناک روسیه را درک می کنیم اما تاکنون هیچ گونه اقدامات امنیتی در مترو استانبول (بزرگ ترین شهر ترکیه) اتخاذ نشده است.
بر اثر انفجار روز دوشنبه در قطار متروی در حال حرکت نزدیک ایستگاه تخنولوگیچسکی اینستیتوت شهر سن پترزبورگ روسیه، دست کم ۱۱ کشته و ۵۰ زخمی برجا گذاشت.
روسیه تاکنون بارها با صدور اطلاعیه ها و تهدیدهای صوتی گروه‌‌‌های تروریستی مواجه بوده است.
با توجه به همکاری‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ های روسیه با ارتش سوریه از مهرماه سال ۹۴ علیه تروریست‌ها به ویژه گروه‌‌های داعش و جبهه النصره، تدابیر شدید امنیتی در شهرهای مختلف این کشور اجرا می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.