معاون قضایی قوه قضائیه:

افراد مشمول عفو رهبری در جریان اغتشاشات سال گذشته مراقب توطئه‌های جدید دشمنان باشند

double-quot تهران-جارپرس-معاون قضایی قوه قضائیه گفت: افراد مشمول عفو رهبری در جریان اغتشاشات سال گذشته مراقب توطئه‌های جدید دشمنان باشند زیرا دشمن مترصد است تا مجدد شیطنت‌هایی در فضای داخلی کشور ایجاد کند.
کد خبر : 132450
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 2 شهریور 1402 - 10:46
افراد مشمول عفو رهبری در جریان اغتشاشات سال گذشته مراقب توطئه‌های جدید دشمنان باشند

به گزارش جارپرس از ایرنا از مرکز رسانه قوه قضائیه، حجت‌الاسلام والمسلمین صادق رحیمی افزود: دشمنان قصد دارند به بهانه‌هایی مشابه سال قبل، عده‌ای را تحریک کرده و مشکلاتی را برای نظام و مردم ایجاد کنند و در نتیجه مردم را نسبت به آینده کشور و نظام دل سرد کنند.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران بصیر و هوشیار هستند و در نقطه مقابل دشمن قرار دارند، افزود: مردم ایران مدافع نظام و ولایت فقیه هستند و در خط اهل بیت(ع) قرار دارند آن‌گونه که پس از حوادث سال قبل، در همه مناسبت‌های ملی و مذهبی حضور چشم گیر و پررنگ پیدا کرده و فریب دشمن را نخورده‌اند.

معاون قضایی قوه قضائیه اظهارداشت: دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی، همه این تحرکات را تحت نظر دارند و در صورت مشاهده عده‌ای قلیل که بخواهند به‌هر بهانه‌ای، در روزهای آتی ساختارشکنی کرده و به خیابان‌ها بریزند و مشکلاتی را برای کشور و مردم فهیم ایجاد کنند، آنان را شناسایی کرده و تحویل دستگاه قضایی خواهند داد.

رحیمی ادامه داد: به طور قطع دستگاه قضایی نیز طبق روال سابق با قاطعیت و در چارچوب قانون با این افراد برخورد می‌کند و در این مرحله خبری از عفو نخواهد بود.

وی ادامه داد: کسانی‌که در جریان اغتشاشات سال گذشته، مشمول عفو رهبری قرار گرفتند، اگر مجدداً فریب خورده و اقدامات خود را تکرار کنند با قاطعیت بیشتری با آنان برخورد می‌شود؛ بدین معنا که مجازات آنان مضاعف، و ارفاق و تخفیفی نسبت به ایشان اعمال نخواهد شد؛ بنابراین به این اشخاص و خانواده‌های آنان توصیه می‌شود مراقب شیطنت‌های دشمن باشند زیرا بدخواهان این کشور دلسوز آنان نیستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.