افتتاح کنفرانس جهانی پیشگیری و مبارزه با بیماری های غیرواگیر در اروگوئه

double-quot

تهران-جارپرس-کنفرانس بین المللی پیشگیری و مبارزه با بیماری های غیر واگیر چهارشنبه ٢۶ مهر ماه در ساختمان سازمان منطقه ای مرکوسور در شهر « مونته ویدئو» پایتخت اروگوئه با حضور سران و وزریران بهداشت کشورهای جهان برگزار گردید.

کد خبر : 23375
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 27 مهر 1396 - 4:33
افتتاح کنفرانس جهانی پیشگیری و مبارزه با بیماری های غیرواگیر در اروگوئه

به گزارش جارپرس از ایرنا، آغازگر نشست سران این کنفرانس، پیام حجت الاسلام و المسلمین روحانی ریاست جمهوری اسلامی ایران بود که «باقر لاریجانی» معاون آموزشی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و نایب رئیس کمیته ملی بیماری های غیرواگیر آن را قرائت کرد.
رئیس جمهوری و رییس شورای عالی سلامت و امنیت غذایی کشور در پیام خود، بر آمادگی کامل ایران جهت اشتراک تجربیات خود با تمامی کشورها و استفاده از دانش و تجربه جهانی برای ارتقاء سلامت مردم تأکید کرد.
روحانی در پیام خود یادآور شد: تهدید صلح جهانی و شمار فزاینده آوارگان و پناهندگان و نیز فجایع انسانی ناشی از جنگ طلبی در میانمار، سوریه و یمن، هم سلامت شهروندان را به خطر انداخته و هم کشورهای میزبان را با چالش های بزرگی روبرو کرده است.
جمهوری اسلامی ایران با اتخاذ سیاست های یک پارچه برای کنترل و پیشگیری از بیماری های غیرواگیر و با حمایت های سازمان جهانی بهداشت به عنوان یکی از کشورهای پیشرو در این زمینه برگزیده شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.