افتتاح بیش از ۴ هزار پروژه عمرانی سپاه در مناطق محروم و مرزی کشور

double-quot

تهران-جارپرس-فرمانده کل سپاه در مراسم افتتاحیه ۴۱۵۰ پروژه عمرانی نیروی زمینی سپاه گفت: این پروژه های عمرانی در جهت محرومیت زدایی و ایجاد امنیت پایدار در مناطق مرزی و محروم کشور با نام پیامبر اسلام (ص) در ایام هفته وحدت افتتاح می شود.

کد خبر : 23971
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 14 آذر 1396 - 7:26
افتتاح بیش از ۴ هزار پروژه عمرانی سپاه در مناطق محروم و مرزی کشور

به گزارش جارپرس از ایرنا، سرلشکر پاسدار عزیز جعفری روز سه شنبه همزمان با افتتاح این پروژه های عمرانی در استان های مختلف کشور باحضور فرمانده سپاه های استانی، اظهار کرد نیروی زمینی سیاه تاکنون در امر محرومیت زدایی فعالیت چشمگیری داشته است.
هفته وحدت از ۱۰ آذرماه جاری در کشور آغاز شده است.
فرمانده سپاه با بیان اینکه سال گذشته ۳۰۰۰ پروژه عمرانی افتتاح شد و امسال این پروژه ها به بیش از ۴ هزار رسیده است، گفت: امید است افتتاح این پروژه ها برای مردم مناطق مرزی و محروم، آسایش و رفاه و امنیت به همراه داشته باشد.
وی ادامه داد در مناطق مرزی به دلیل امنیت باید بیشتر به رفاه و معیشت مردم رسیدگی شود تا امنیت پایدار در مرزهای ایران اسلامی بطور کامل و به دست خود مرزنشینان و مردم انجام شود.
در پایان این مراسم، فرمانده سپاه سرلشکر جعفری بطور همزمان از طریق ویدئو کنفرانس به فرماندهان سپاه استانی به نام مبارک پیامبر اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) دستور افتتاح ۴۱۵۰ پروژه عمرانی را صادر کرد و گفت امید است این پروژه ها برای مردم مناطق مرزی مبارک باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.