اعلام زمان برگزاری مرحله دوم پذیرش دانشجوی پزشکی از مقطع کارشناسی

double-quot تهران- جارپرس-بنابر اعلام معاونت آموزشی دانشگاه علوم‌پزشکی تهران مرحله دوم آزمون پذیرش دانشجو از مقطع کارشناسی در ماه جاری برگزار می‌شود.
کد خبر : 133082
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 14 شهریور 1402 - 10:27
اعلام زمان برگزاری مرحله دوم پذیرش دانشجوی پزشکی از مقطع کارشناسی

به گزارش  جارپرس ازایسنا، بر این اساس، مصاحبه و آزمون فراشناختی در روز دوشنبه ۲۷ شهریور ماه  از ساعت ۸ صبح تا ۱۵ برگزار می‌شود.

داوطلبان لازم است دستاوردهای آموزشی، پژوهشی و سایر سوابق برجسته خود را به همراه فتوکپی مستندات و مدرک زبان خود، در روز برگزاری آزمون به برگزارکنندگان آزمون ارائه دهند. فتوکپی‌های فوق به هیچ وجه مسترد نخواهد شد و در صورت لزوم اصل مدارک درخواست خواهد شد.

آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از مقطع کارشناسی روز پنج شنبه ۲۹ تیر ماه ۱۴۰۲ در دانشکده‌های پزشکی، داروسازی و ساختمان اداری دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار و نتیجه اولیه آزمون لیسانس به پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران روز یکشنبه ۲۲  مرداد اعلام شد. ‌

فارغ‌التحصیلان مقطع کارشناسی رشته‌های تجربی و ریاضی به شرط دارا بودن شرایط لازم می‌توانند در این آزمون شرکت کنند.

طی سال های اخیر، دانشگاه علوم پزشکی تهران این آزمون را با هدف جذب دانشجویان پزشکی برگزار می‌کند. این آزمون فرصت مجددی برای فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی در رشته‌های مختلف است که علاقه‌مند به تحصیل در رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی هستند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.