اعلام رشته‌های جدید و اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته‌های بدون آزمون پیام نور

double-quot تهران _ جارپرس _ اطلاعیه دانشگاه پیام نور در خصوص تمدید مهلت ثبت نام، انتخاب رشته، اعلام رشته‌های جدید و اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی سراسری سال ۱۴۰۱ صادر شد.
کد خبر : 98547
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 25 مرداد 1401 - 9:05
اعلام رشته‌های جدید و اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته‌های بدون آزمون پیام نور

 

 

به گزارش جارپرس از ایسنا، دانشگاه پیام نور، پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی سراسری سال ۱۴۰۱ در تاریخ  ۱۴۰۱/۰۵/۱۸، ضمن اعلام اصلاحات جدید دفترچه راهنمای مذکور، تاکید کرد: افرادی که تا تاریخ ۲۳ مردادماه برای ثبت نام و انتخاب رشته این مرحله از پذیرش سراسری اقدام نکردند، می‌توانند تا پایان روز یکشنبه ۶ شهریورماه نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته اقدام کنند.

 

داوطلبان باید در مهلت مقرر با مطالعه دقیق دفترچه مذکور به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کرده و نسبت به ثبت‌نام و انتخاب کدرشته محل‌های مورد علاقه خود اقدام نمایند.

 

ضمناً آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به ثبت نام و انتخاب کدرشته محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند نیز می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ ۶ شهریورماه، نسبت به مشاهده و ویرایش کدرشته محل‌های انتخابی خود اقدام نمایند.

 

با اعلام دانشگاه پیام نور، مهلت اعلام شده به هیچ وجه قابل تمدید مجدد نمی‌باشد.

 

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.