اعلام جزئیات مراسم تشییع و تدفین پیکر شهید فخری زاده

double-quot تهران - جارپرس - وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جزئیات مراسم تشییع و تدفین پیکر شهید فخری زاده را اعلام کرد.
کد خبر : 39327
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 آذر 1399 - 9:33
اعلام جزئیات مراسم تشییع و تدفین پیکر شهید فخری زاده

به گزارش جارپرس از ایسنا، امیر سرتیپ دوم داود عبدی، معاون روابط عمومی و فرهنگی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در خصوص مراسم تشییع و تدفین شهید برجسته و ممتاز عرصه دفاعی دکتر محسن فخری زاده گفت: به اطلاع ملت غیور و شهیدپرور ایران اسلامی می رسانیم بر اساس تصمیم ستاد بزرگداشت شهید والا مقام دکتر محسن فخری زاده پیکر پاک و مطهر این شهید عزیز برای طواف در مضجع نورانی و مرقد شریف رضوی به مشهد مقدس منتقل خواهد شد و پس از آن به حرم حضرت معصومه سلام الله علیها اعزام و طواف داده می شود.

امیر سرتیپ دوم داود عبدی ادامه داد: پیکر پاک این شهید مخلص و بی ادعای صنعت دفاعی سپس برای آخرین دیدار با امام و مقتدای خود به حرم حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه برده خواهد شد.
معاون روابط عمومی و فرهنگی وزارت دفاع افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته مراسم وداع با پیکر پاک این شهید ترور توسط کارکنان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و همکاران ایشان برگزار می شود.
وی با تقدیر از احساسات پاک و پرشور مردم قدرشناس و غیور ایران اسلامی تصریح کرد: به منظور جلوگیری از ازدحام جمعیت و به منظور لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی شیوع ویروس کرونا، مراسم  تدفین و تشییع شهید دکتر فخری زاده با حضور فرماندهان عالی رتبه نیروهای مسلح و خانواده معظم شهید (روز دوشنبه) برگزار می شود.
امیر سرتیپ دوم عبدی تأکید کرد: بی شک دست قدرت الهی و اراده پولادین فرزندان ملت بزرگ ایران در زمان مناسب گریبان جنایتکاران این اقدام خباثت آمیز تروریستی را خواهد گرفت.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.