اعلام آخرین وضعیت مصدومان حادثه فیروزآباد/پذیرش ۱۴۹ مصدوم

double-quot تهران - جارپرس - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اعلام آخرین وضعیت مصدومان حادثه انفجار در کارخانه کربنات سدیم فیروزآباد، گفت: بیمارستان حضرت قائم(عج) فیروزآباد در این حادثه، به ۱۴۹ مصدوم ارائه خدمت داشته است.
کد خبر : 93522
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 24 خرداد 1401 - 14:10
اعلام آخرین وضعیت مصدومان حادثه فیروزآباد/پذیرش ۱۴۹ مصدوم

به گزارش جارپرس از ایسنا، مهرداد شریفی سه‌شنبه ۲۴ خرداد در گفت‌وگو با خبرنگاران  گفت: این حادثه در مجموع ۱۴۹ مصدوم داشته که با ترخیص ۱۲۶مصدوم طی روز گذشته تاکنون، در حال حاضر ۲۳مصدوم بستری بوده و خدمات درمانی لازم به آنان ارائه می‌شود.

او با اشاره به حضور یک تیم کامل پزشکی از شیراز برای رسیدگی فوری به مصدومان حادثه با پرواز بالگرد اورژانس هوایی، افزود: خوشبختانه این حادثه موردی از فوتی نداشته و با رسیدگی به موقع به بیماران و آمادگی کامل بیمارستان حضرت قائم(عج)، نیازی به ارجاع بیماران به مرکز استان نیز وجود نداشت و تمام مصدومان طی ساعات ابتدایی حادثه، مداوا و ترخیص شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز سرعت عمل مجموعه سلامت استان برای رسیدگی به این حادثه را در کاهش پیامدهای آن بسیار تاثیرگذار خواند و اظهار کرد: اطلاع رسانی به موقع بحران، تشکیل دو نشست کمیته بحران، حضور تیم امدادی تخصصی از شیراز در مرکز درمانی، خدمت رسانی دلسوزانه کادر درمان بیمارستان حضرت قائم(عج) و حضور رئیس و مسئولان دانشگاه با هدف نظارت مستقیم بر روند خدمت رسانی به مصدومان حادثه و بررسی جوانب عملیات امدادرسانی، از جمله اقدامات انجام شده در این زمینه بوده که موجب شد این حادثه انفجار با کمترین چالش در حیطه سلامت مصدومان، سپری شود.

شریفی اعزام ۱۴ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک فروند بالگرد اورژانس را از دیگر اقدامات انجام شده در این حادثه برشمرد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز وضعیت مصدومان بستری را نیز مطلوب گزارش کرد و افزود: امید است به زودی دیگر مصدومان بستری نیز با سلامت کامل ترخیص شده و شاهد بازگشت آنان به آغوش خانواده‌هایشان باشیم.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.