اعزام کاروان های ورزشی مازندران به مناطق عملیاتی دفاع مقدس

double-quot
بابلسر – جارپرس – مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلا مازندران در حاشیه مراسم برگزاری یادواره شهدای ورزشکار بابلسر از اعزام ۲۰۰ نفر از ورزشکاران، مربیان و قهرمانان ورزشی شهرستان های استان مازندران به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.

کد خبر : 19625
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 اسفند 1395 - 6:17
اعزام کاروان های ورزشی مازندران به مناطق عملیاتی دفاع مقدس

 

 

سیدجواد حسینیان در گفتگو خبرنگار جارپرس در بابلسر گفت: در این سفر پنج روزه کاروان های ورزشی در کنار کاروان های دانشجویی از مناطق عملیاتی دفاع مقدس بازدید خواهند کرد.

 

وی افزود: از تمایز و ویژگی های این سفر معنوی همراه بودن کاروان ورزشی با کاروان دانشجویی است که از ظرفیت و برنامه های فرهنگی این دو مجموعه در جهت شناساندن و معرفی گوشه ای از رشادت ها و از خود گذشتگی های شهدا، ایثارگران و جانبازان سرافراز میهن اسلامی در طول ۸ سال دفاع مقدس می باشد.

 

حسینیان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در مورد اعزام کاروان های راهیان نور تصریح کرد: مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس زیارتگاه هستند از این رو باید همواره یاد دوران دفاع مقدس زنده نگه داشته شود و این سنت بسیار ستودنی و با برکت که از چند سال پیش آغاز شده است باید همچنان ادامه یابد.

 

حسینیان اظهار داشت: کاروان های ورزشی مازندران با همکاری اداره کل ورزش و جوانان، سازمان بسیج ورزشکاران و ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها و کانون های بسیج ورزشکاران نواحی این استان اعزام خواهند شد.

 

به گفته وی در این مرحله از اعزام یک نفر روحانی و راوی در هر کاروان حضور خواهند داشت.

 

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران مازندران در ادامه بیان داشت: اعزام این کاروان ورزشی از ۱۷ اسفند ۹۵ از کنار مرقد مطهر شهدای گمنام حسینیه عاشقان قائمشهر به صورت یکپارچه انجام می گیرد.

 

جواد حسینیان در پایان به برنامه های اجرا شده سازمان بسیج ورزشکاران مازندران در سال ۹۵ اشاره کرد و گفت: اجرای بیش از ۱۴ یادواره تخصصی در حوزه ورزش شهرستان ها، برگزاری کارگاه تخصصی ویژه مربیان ورزشی برای ۵۰۰ نفر، اجرای برنامه نهضت دخترانه “ما زنده ایم” در بیش از ۵ شهرستان، اعزام قهرمانان المپیکی و جهانی به اربعین اباعبدالله الحسین(ع)، تجلیل از مروجین اخلاق اسلامی در ورزش، برگزاری یادواره شهدای ورزشکار مدافع حرم استان مازندران با حضور سردار فضلی در فریدونکنار، یادواره شهید شاخص ورزش استان(سید محمود زعفری نژاد)، تجلیل از مدال آوران المپیک ریو، نمونه ای از برنامه های اجرا شده این سازمان بوده است.

 

 

 

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.