مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران خبر داد:

اعزام زائران ایرانی از ۱۰ فرودگاه کشور به بیت‌الله الحرام

double-quot تهران-جارپرس- مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از اعزام زائران ایرانی حج عمره از طریق ۱۰ فرودگاه کشور به خانه خدا خبر داد و گفت: همه فرودگاه‌های عامل در عملیات حج عمره در حالت آماده‌باش قرار دارند.
کد خبر : 137427
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 دی 1402 - 10:38
اعزام زائران ایرانی از ۱۰ فرودگاه کشور به بیت‌الله الحرام

به گزارش  جارپرس ازایرنا از وزارت راه و شهرسازی، «رضا نخجوانی» در نشست هم‌اندیشی مدیران کل فرودگاه‌های عامل حج عمره افزود: فرودگاه‌های مشهد، شیراز، اصفهان، تبریز، ساری، یزد، بندرعباس، اهواز، کرمان و زاهدان و فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) پس از ۹ سال وقفه در اعزام زائران حج عمره، امسال در خدمت مسافران سرزمین وحی خواهند بود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه عملیات حج عمره از ۱۳دی همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا(س) آغاز می‌شود و تا ۲۸ اسفند ماه ادامه خواهد داشت، گفت: در انجام این عملیات با جدیت کامل به‌دنبال جلب رضایت پروردگار در جهت خدمت به زائران بیت الله الحرام هستیم.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با بیان اینکه اهمیت عملیات حج عمره کمتر از حج تمتع نیست، افزود: همه مدیران فرودگاه‌های عامل برای تامین امنیت و بازرسی هرچه بهتر در فرودگاه‌ها به‌مانند همیشه با نیروهای نظامی و انتظامی همکاری کنند.

نخجوانی تصریح‌کرد: با توجه به شرایط نامساعد جوی در فصل زمستان و احتمال تاخیر و لغو برخی پروازها، باید اطلاع‌رسانی هوشمندانه توسط بخش‌های مرتبط از جمله شرکت‌های هواپیمایی داشته باشیم تا شاهد ازدحام جمعیت در سالن‌های فرودگاهی نباشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.