اشتغال جوانان سرباز در دستور کار ارتش است

double-quot تهران-جارپرس-معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: اشتغال جوانان سرباز طبق رهنمود های فرماندهی معظم کل قوا(مدظله العالی) در دستور کار ارتش است.
کد خبر : 113527
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 6 بهمن 1401 - 12:32
اشتغال جوانان سرباز در دستور کار ارتش است

به گزارش جارپرس از دفاع‌پرس، امیر سرتیپ عباس فلاح در پانزدهمین جشن حضرت علی اکبر (ع) ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: خدا را شاکریم که توفیق پانزدهمین جشنواره حضرت علی اکبر به نیروی زمینی ارتش برسد، بنده حامل سلام امیر سرتیپ حیدری به شما سربازان عزیز هستم.

امیر فلاح تصریح کرد: جوانان و کارکنان وظیفه ما در شناخت الگوهای مناسب دچار خطا نشوند، با توجه هجمه عظیم رسانه‌ای دشمن امروز خطر وجود الگوی غلط هستیم. سلبریتی‌های غربی، شرقی و داخلی بعضا الگوی مناسبی برای جوانان ما نیستند.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: جوانان ما باید قوه تمیز بالایی داشته باشند و شرایط غبار آلودی که دشمن ایجاد کرده است را پاکسازی کنند، امیدواریم جوانان عزیزمان کماکان مسیر استکبار ستیزی شهدا را طی کنند، استکبار به دنبال خوی استکباری خود است و موضع خود کوتاه نمی‌آید.

وی افزود: انتظار داریم جوانان عزیزمان با بصیرت و با صلابت در مقابل دشمنان وطن ایستادگی کنند و کما فی السابق دشمن را نا امید کنند.

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع خبرنگاران با تأکید بر اهمیت خلاقیت و امید در جوانان تصریح کرد: نهادینه‌کردن حس پیروزی و موفقیت در سربازان، از اهداف اصلی ارتش جمهوری اسلامی ایران و در راستای عمل به تدابیر فرمایشات فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) است‌.

وی با اشاره به معرفی الگوهای نامناسب توسط دشمنان اظهار کرد: جوانان و سربازان انقلابی در مقابل پمپاژ رسانه‌ای، تفرقه‌افکنی و توطئه‌پراکنی دشمنان، فریب نمی‌خورند و با تقویت اعتماد به نفس و خودباوری و توکل بر خداوند، آینده کشور را تضمین می‌کنند.

امیر سرتیپ فلاح تصریح کرد: موضوع اشتغال سربازان طبق رهنمود های فرماندهی معظم کل قوا(مدظله العالی) در دستور کار ارتش است تا سربازان عزیزمان در دوران سربازی خود بتوانند حداقل یک فن را فرا بگیرند و بتوانند در زندگی‌شان به عنوان یک شغل مورد استفاده قرار بدهند.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش بیان کرد: در این جشنواره که در سطح ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود، خیل عظیمی از سربازان در آن شرکت می کنند و از میان آنها در حوزه های مختلف برترین ها انتخاب و تقدیر می‌شوند.
وی با اشاره به تقدیر از فرماندهان برتر در حوزه سربازی خاطر نشان کرد: از بین تمامی فرماندهان فعال در حوزه سربازی، از پنج فرمانده نمونه که بهترین نمره را کسب کرده اند، تقدیر به عمل می‌آید.

در پایان این مراسم از خانواده معزز شهدای سرباز نیز تجلیل شد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.