0 نظر
89 بازدید

اشتباه ساپینتو در دیدار با پیکان/ قایدی هر کاری می‌خواهد، می‌کند!

double-quot تهران - جارپرس - یک پیشکسوت استقلال معتقد است که قایدی دوباره به ستاره فوتبال ایران تبدیل شده و در زمین هر کاری می‌خواهد انجام می‌دهد.
کد خبر : 115042
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 25 بهمن 1401 - 13:30
اشتباه ساپینتو در دیدار با پیکان/ قایدی هر کاری می‌خواهد، می‌کند!

 

به گزارش جارپرس از ایسنا، منصور رشیدی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره پیروزی ۲ بر صفر آبی‌پوشان در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال مقابل پیکان اظهار کرد: استقلال در سه بازی آخرش نسبت به بازی‌های قبلی زمین تا آسمان فرق کرده است. قایدی ستاره فوتبال ایران است و هر کاری می‌خواهد در زمین می‌کند. او تیم را از لحاظ روحی رو به جلو هل می‌دهد. قایدی پس از انتقاداتی که از او شد، در این سه بازی ستاره زمین بود و عملکردش قابل تقدیر است.

او افزود: در سه بازی اخیر نحوه بازی استقلال تغییر کرده است. ما شاهد ستاره شدن روزبه چشمی، رضاوند و قایدی بودیم. البته کل تیم خوب بوده‌اند اما احتمالا این بازیکنان از نظر روحی و روانی پیشرفت داشته‌اند که چنین عملکردی از خود به نمایش گذاشته‌اند.

این پیشکسوت استقلال با بیان اینکه “عملکرد ساپینتو در این دیدار بدون اشکال نبود،” گفت: امروز این انتقاد وجود داشت که چرا سیلوا را آنقدر زود از بازی بیرون کشید. اگر هم می‌خواست برای بازی آینده حفظش کند، باید دیرتر این کار را انجام می‌داد. به نظرم این تعویض اشتباهی بود و می‌توانست استقلال را به دردسر بیندازد.

رشیدی در ادامه بیان کرد: در حال حاضر گل‌گهر به استقلال، پرسپولیس و سپاهان نزدیک است و این چهار تیم باعث جذابیت لیگ برتر شده‌اند. سپاهان اگر بازی فردا مقابل ذوب آهن را ببرد از تیم دوم سه امتیاز فاصله می‌گیرد و کار برای سه تیم بعدی سخت‌تر از قبل خواهد شد.

او در پایان تصریح کرد: امیدوارم داوران بیشتر از قبل در قضاوت‌هایشان دقت کنند. البته تا VAR نیاید و داوران VAR باتجربه نداشته باشیم، داوری بهبود پیدا نمی‌کند. الان همه درباره داوری‌ها نق می‌زنند. در حال حاضر همه کشورهای اطراف ما VAR دارند. وجود این تکنولوژی باعث پیشرفت فوتبال می‌شود.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.