اسکوچیچ: فکر می کنم اعتماد عمومی را جلب کردم/ جشن فقط زمانی که صعود قطعی شد

double-quot تهران - جارپرس - سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ضمن اعلام اینکه اعتماد طرفداران فوتبال را احساس می کند عنوان کرد برای تیم ملی بدترین چیز این است که فکر کند کار صعود تمام شده است.
کد خبر : 68261
تاریخ انتشار : شنبه 27 شهریور 1400 - 8:56
اسکوچیچ: فکر می کنم اعتماد عمومی را جلب کردم/ جشن فقط زمانی که صعود قطعی شد

 

به گزارش جارپرس از ایسنا و به نقل از سایت vrisak، دراگان اسکوچیچ در مسیر درستی قرار دارد تا ایران را به جام جهانی برساند. ۹ حضور روی نیمکت ایران و ۹ برد. ۲۸ گل زده و ۲ گل خورده حاصل عملکرد این مربی کروات بوده است.

وقتی دراگان اسکوشیچ جا پای مارک ویلموتس گذاشت و جانشین سرمربی بلژیکی مشهور در تیم ملی ایران شد، با شک و تردید مورد استقبال قرار گرفت. همچنین شهرت مردی که چهار باشگاه داخلی را اداره می کرد و موفقیت های زیادی را با آنها داشت در این زمینه کمکی نکرد. ایران در شرایط سختی قرار داشت. دو شکست ویلموتس شرایط را سخت کرده بود ولی الان همه چیز خوب شده است.

دراگان اسکوچیچ گفت: شرایط خوب است. من از اوضاع به خصوص اگر شرایطی را که هنگام بر عهده گرفتن هدایت ایران در نظر بگیرم، راضی هستم. دو شکست باعث ایجاد فشار بی سابقه ای شد ، ما اجازه نداشتیم حتی یک امتیاز را از دست بدهیم و تمام تمرکز ما روی کسب صعود در بحرین شد که ایران هرگز در آنجا سابقه نداشته بود بحرین را ببرد و عراق که ما چند سالی بود که نتوانسته بودیم نتایج خوبی بگیریم. یک ملت ۸۰ میلیونی و تعداد زیادی بازیکنان خوب داریم. فشار؟ شما حتی نمی توانید تصور کنید. از رسانه ها، عموم مردم تا طرفداران. هرکسی نظر خودش را دارد و کار در چنین شرایطی واقعا سخت است اما من عاشق چالش ها هستم. تمام دوران حرفه ای من یک چالش بود و می دانستم چه چیزی در انتظار من است. من با آن مشکلی ندارم.

با وجود استرس، اسکوچیچ موفق شد کشتی را در حال حرکت نگه دارد. او ابتدا با کادرفنی که در اختیار دارد، در بازیهای دوستانه با ازبکستان بوسنی و سوریه دیدار کرد. سپس مسابقات مقدماتی برگزار شد که در آن هنگ کنگ، بحرین و کامبوج را شکست دادند و عراق را با یک گل برد و در ادامه این بار توانست عراق را با ۳ گل شکست دهد و قبل از آن بار دیگر سوریه را یک بر صفر در تهران برد.

سرمربی تیم ملی ایران اضافه کرد: من فکر می کنم با این بازی ها اعتماد عمومی را جلب کردم.  نتیجه گیری در فوتبال خیلی پیچیده است. امروز هستی، فردا نیستی. به همین دلیل است که من حداکثر به هدف متعهد هستم. در حال حاضر شرایط آسان تر است زیرا ما وارد دوره خوبی شده ایم، هیچ شک و تردیدی در ابتدا وجود نداشت ، مخصوصاً از آنجا که من به موقعیتی می رسم که ویلموتس و کی روش قبل از من داشتند. من اعتماد طرفداران را احساس می کنم و این باعث می شود انرژی و خوش بینی خوبی به من وارد شود. همچنین یک برد دیگر فاصله دارم تا رکورد تعداد بردهای متوالی در تاریخ تیم ملی فوتبال ایران را به دست بیاورم.

اسکوچیچ اضافه کرد: بدترین اتفاقی که ممکن است برای ما رخ دهد این است که فکر کنیم همه چیز تمام شده زیرا ما خوب شروع کردیم. حداکثر امتیاز را داریم، جدیت در رویکرد و جشن فقط در زمانی که صعود تضمین شد باید رخ دهد. تا آن زمان ، ما باید ۱۰۰ درصد تلاش کنیم. من بازیکنان باتجربه و شخصیت های حرفه ای دارم، بنابراین برای من نیز راحت تر است.

سرمربی تیم ملی در پایان درباره لژیونر ایران در لیگ کرواسی گفت: صادق محرمی برای من بازیکن فوق العاده مهمی است. من واقعاً فکر می کنم او برای دینامو کیفیت دارد اما با مصدومیت کمی مشکل داشت. اکنون همه چیز خوب است و من معتقدم که او به زودی هر آنچه را که در مورد او می دانم نشان می دهد.  ایرانیان از نظر ژنتیکی از نظر فیزیکی بسیار برتر هستند. جای تعجب نیست که آنها در ورزشهایی مانند وزنه برداری و کشتی عالی هستند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.