0 نظر
93 بازدید

اسرائیل به معالجه سربازان مجروح اوکراینی کمک می کند

double-quot تهران- جارپرس-گیلاد اردان، نماینده اسرائیل در سازمان ملل در نشست ویژه اضطراری مجمع عمومی این سازمان اعلام کرد که اسرائیل به کی یف کمک می کند تا یک سیستم هشدار اولیه برای فرار از حملات موشکی ایجاد کرده و همچنین کمک های پزشکی از جمله معالجه سربازان مجروح اوکراینی در خاک خود را به این کشور ارائه می دهد.
کد خبر : 115906
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 4 اسفند 1401 - 13:55
اسرائیل به معالجه سربازان مجروح اوکراینی کمک می کند
به گزارش  جارپرس ازاسپوتنیک،گلعاد آردانگفت: “اسرائیل به حمایت و حتی گسترش آن از طریق ارتقای مراقبت‌های بهداشتی و پروژه‌های زیرساختی غیرنظامی در اوکراین و همچنین کمک به توسعه یک سیستم هشدار اولیه هوشمند برای نجات جان اوکراینی‌ها از حملات موشکی ادامه می‌دهد”.
به گفته وی، صدها بیمار اوکراینی در بیمارستان ها و مراکز توانبخشی اسرائیل تحت درمان هستند.

او افزود: “از ارائه مراقبت‌های ویژه به کودکان مبتلا به سرطان گرفته تا سربازان مجروح که تحت مراقبت‌های پیشرفته و تامین پروتز قرار می‌گیرند”.
نماینده دائم اسرائیل همچنین گفت که چگونه متخصصان اسرائیلی بیمارستانی را در خاک اوکراین راه اندازی کردند.
الی کوهن، وزیر امور خارجه اسرائیل در اوایل ماه فوریه گفته بود که در دیدار با ولادیمیر زلنسکی، رهبر اوکراین به او قول داده حمایت از اوکراین را گسترش دهد و در بازسازی این کشور مشارکت کند.
بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل در ژانویه گفت که این کشور در حال بررسی مسئله تامین سامانه دفاع موشکی گنبد آهنین برای اوکراین است. این در حالی است که اسرائیل تاکنون از ارسال سلاح به اوکراین خودداری کرده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.