استیضاح وزیر کشور در آستانه انتخابات به صلاح نیست/ اصرار نکنید

double-quot تهران - جارپرس - نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به نزدیکی برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی استیضاح وزیر کشور به صلاح نیست.
کد خبر : 130672
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 17 مرداد 1402 - 12:06
استیضاح وزیر کشور در آستانه انتخابات به صلاح نیست/ اصرار نکنید

به گزارش جارپرس از ایرنا، غلامحسین رضوانی در مورد اصرار برخی از نمایندگان بر استیضاح وزیر کشور بیان داشت: طبق قانون، استیضاح حق نمایندگان است، بنابراین به نمایندگانی که به دنبال طرح استیضاح هستند احترام می گذارم، اما خودم استیضاح را قبول ندارم و معتقد هستم که وحیدی از بهترین وزرای کابینه دولت سیزدهم است و باید مورد حمایت قرار گیرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ضمن مخالفت با طرح استیضاح وزیر کشور از نمایندگان خواست که از این تصمیم منصرف شوند و بیان داشت: با توجه به نزدیکی برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی این استیضاح به صلاح نیست و اگر محقق شود پیش بینی این است که استیضاح رای نخواهد آورد و از این بابت جای نگرانی وجود ندارد و وحیدی دوباره ابقا خواهد شد.

به گزارش ایرنا، ماجرای تقاضای استیضاح وزیر کشور به نامه معاون سیاسی و رئیس ستاد انتخابات وزارت کشور برمی گردد که از استانداران و فرمانداران درخواست شده بود با توجه به قرار گرفتن در سال پایانی مجلس که انتخابات نیز در اسفند امسال برگزار می شود، به جهت ایجاد عدالت تبلیغاتی میان داوطلبان ورود به مجلس، دستگاه های اجرایی استان ها در برنامه های دولتی و افتتاح پروژه های عمرانی از نمایندگان مردم آن شهر یا استان در مجلس دعوت نکنند.

با این حال به گفته محمد باقر قالیباف رئیس مجلس، بندهای ۲، ۴، ۶ و ۷ این بخشنامه که مربوط به موارد مذکور بود،که با دستور وزیر کشور از بخشنامه انتخاباتی حذف شد؛ اما برخی نمایندگان مجلس علی رغم برطرف شدن علت اعتراض آنها، همچنان بر استیضاح وزیر کشور اصرار دارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.