0 نظر
186 بازدید

استقرار ۴۷۲ صندوق اخذ رای در حوزه انتخابیه بابلسر و فریدونکنار

double-quot
بابلسر – جارپرس – فرماندار بابلسر در جمع اعضای هیات بازرسی و سربازرسان حوزه انتخابیه بابلسر و فریدونکنار گفت: با توجه به همزمانی دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری، تعداد کل صندوق‌های آرا در این حوزه ۴۷۲ صندوق خواهد بود.

کد خبر : 13807
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 4 اسفند 1394 - 7:22
استقرار ۴۷۲ صندوق اخذ رای در حوزه انتخابیه بابلسر و فریدونکنار

 

 

به گزارش خبرنگار جارپرس از بابلسر، سیدعلی اسد با اشاره به نقش بازرسان در برگزاری انتخاباتی سالم گفت: وقتی مردم از صیانت رای خود اطمینان داشته باشند ،با شور و اشتیاق بیشتری وارد صحنه انتخابات خواهند شد.

 

وی در این نشست با اشاره به اهمیت انتخابات گفت: همه مقدمات و تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم در نظر گرفته شده است.

 

اسد همچنین پیرامون فرآیند انتخاباتی توضیح داد: فرآیند انتخابات سه ضلع دارد و اضلاع آن را سه گروه انتخاب‌کننده، انتخاب‌شونده و مجریان انتخاباتی تشکیل می‌دهند که همدلی و همراهی هر یک از این گروه‌ها در اجرای صریح و صحیح قانون مورد انتظار است و در این بین نقش بازرسان از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

رئیس حوزه انتخابیه بابلسر و فریدونکنار تصریح کرد: انتخابات شکوهمند زمانی برگزار میشود که تمام اجزای برگزاری نقش خود را در حدود وظایف قانونی به خوبی ایفا کنند.

 

وی اضافه کرد : ۱۴ نامزد انتخاباتی حوزه انتخابیه بابلسر و فریدونکنار با دامنه سنی ۳۰ تا ۵۷ سال پس از تأیید صلاحیت نهایی از شورای نگهبان، تبلیغات خود را بر اساس زمانبندی اعلام شده آغاز کردند.

 

او در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وجود ۲۳۶ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه بابلسر و فریدونکنار، افزود: شهرستان بابلسر دارای ۱۷۰ شعبه اخذ رأی (۱۶۸ شعبه ثابت و ۲ شعبه سیار) است که از این تعداد، ۸۷ شعبه اخذ رأی متعلق به شهر و بخش مرکزی و ۴۳ و ۴۰ شعبه اخذ رأی به ترتیب مربوط به بخش‌های بهنمیر و رودبست دارای می‌باشد.

 

به گفته اسد سهم شهرستان فریدونکنار از این آمار ۶۶ شعبه اخذ رأی (۶۵ شعبه ثابت و ۱ شعبه سیار) است که با برنامه‌ریزی صورت گرفته در ستاد شهرستان، تعداد ۵۲ شعبه اخذ رأی در شهر و بخش مرکزی و ۱۴ شعبه اخذ رأی در بخش دهفری در روز هفتم اسفند آماده ثبت آرای مردم می‌باشند.

 

رئیس حوزه انتخابیه بابلسر و فریدونکنار گفت: با توجه به همزمانی دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری، تعداد کل صندوق‌های آرا در این حوزه برابر با ۴۷۲ صندوق اعلام می‌گردد.

 

سیدعلی اسد با اشاره به نقش عوامل اجرایی در برگزاری انتخاباتی سالم، خاطر نشان کرد: همه باید بدون جانبداری و هر گونه سوگیری در جریان انتخابات، به اجرای بهتر این امر سیاسی عبادی اهتمام ویژه‌ای داشته و در پیشگاه خداوند با رعایت اصل امانتداری، سربلند باشند.

 

فرماندار بابلسر نیروهای بازرسی فعال در جریان انتخابات را از افراد مومن، متدین و امین دانست و خواستار اجرای متن قانون در صورت مشاهده تخلفات در روز برگزاری انتخابات شد.

 

 

 

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.