0 نظر
77 بازدید

استقبال حماس از برکناری وزیر کشور انگلیس

double-quot تهران- جارپرس- سخنگوی جنبش حماس از برکناری «سوئلا برآورمن» وزیر کشور انگلیس که مخالف اقدامات مردم انگلیس در حمایت از حقوق ملت فلسطین است، استقبال کرد.
کد خبر : 135857
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 آبان 1402 - 18:04
استقبال حماس از برکناری وزیر کشور انگلیس

به گزارش  جارپرس از ایرنا، فوزی برهوم گفت: برکناری وزیر کشور انگلیس که با اقدامات مردم انگلیس در حمایت از حقوق ملت فلسطین مخالفت کردi و حامیان این حقوق را «اغتشاشگر» خوانده است، یک پیروزی برای اقدامات مردمیِ نخبگان انگلیسیِ حامیِ روایت و مظلومیت فلسطین و مخالف جنایت‌های اشغالگران اسرائیلی در غزه به شمار می رود.

«سوئلا برآورمن» وزیر کشور پرحاشیه انگلیس که تظاهرات حامیان فلسطین در این کشور را نفرت‌انگیز توصیف کرده بود، امروز (دوشنبه) در جریان ترمیم کابینه «ریشی سوناک» نخست وزیر بریتانیا برکنار شد.

برآورمن طی یک ماه گذشته اظهارات تندی را علیه تظاهرات ضد اسرائیلی در انگلیس مطرح کرده و خواستار لغو این تحرکات اعتراضی شده بود.

او هفته پیش طی یادداشتی برای روزنامه تایمز چاپ لندن مدعی شد که رئیس پلیس لندن با حامیان فلسطین مدارا و نسبت به حضور عناصر اسلام‌گرای افراطی در تظاهرات ضد اسرائیلی چشم‌پوشی می‌کند. این اظهارات با موجی از خشم و عصبانیت احزاب سیاسی مخالف مواجه و حامیان فلسطین نیز در تظاهرات خود خواهان برکناری وی شدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.