استفاده از ظرفیت کمیسیون اصل ۹۰ در اصلاح قوانین و ساختارها

double-quot تهران - جارپرس - رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در بحث تسهیل مجوزهای کسب و کار خیلی خوب عمل کرده است.
کد خبر : 93236
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 خرداد 1401 - 10:41
استفاده از ظرفیت کمیسیون اصل ۹۰ در اصلاح قوانین و ساختارها

 

به گزارش جارپرس از ایسنا و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن شجاعی در چهارمین جلسه شورای هماهنگی دستگاه‌های استانی تابعه وزارت متبوع که در شهرستان ابهر برگزار شد، با اشاره به طرح تسهیل کسب و کار که تبدیل به قانون شد، عملکرد وزارت مردم را در بحث اجرا، خوب ارزیابی کرد.

وی با اعلام حمایت از برنامه‌های وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در استان و به ویژه در سطح ملی از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست هرگونه پیشنهاد در راستای اصلاح رویه‌ها، قوانین و ساختارهای کشوری که برای انجام آنها می‌توان از ظرفیت کمیسیون اصل ۹۰ استفاده کرد را ارائه کنند.

رئیس کمیسیون اصل نود عنوان کرد: از پیشنهاداتی که منبعث از مسائل استانی و شهرستانی حوزه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوده، لیکن امکان اصلاح رویه‌های کشوری را فراهم می‌کند، استقبال می‌کنیم و پیشنهادات ارائه شده را در دستور کار کمیسیون قرار خواهیم داد.

نماینده مردم شهرستان‌های ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی بر هم‌افزایی و همت هرچه بیشتر مدیران در راستای پیشرفت استان و هموار کردن بحث سرمایه‌گذاری و رشد تولید و همچنین تغییر نگرش در نوع ارتباطات مدیران استانی و شهرستانی تاکید کرد.

در این نشست عملکرد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دستگاه‌های تابعه توسط مدیران اجرایی تشریح و برنامه‌های آتی تبیین شد.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.