استفاده از ظرفیت جوانان در قرارگاه المهدی

double-quot
بابلسر – جارپرس – امام جمعه بابلسر در آغاز فعالیت قرارگاه المهدی (عج) شهرستان در جمع اعضای این قرارگاه در آستان مقدس امامزاده ابراهیم (ع) گفت: در کارهای فرهنگی از ظرفیت و استعداد جوانان استفاده خواهیم کرد.
کد خبر : 25398
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1397 - 6:53
استفاده از ظرفیت جوانان در قرارگاه المهدی

حجت الاسلام والمسلمین محمد اسماعیل قلی پور در این جلسه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری افزود: رهبر معظم انقلاب (حفظ الله) نماز جمعه را قرارگاه فرهنگی شهرستان نامگذاری کردند که بر اساس فرمایش ایشان با حضور جوانان فعال و شایسته شهرستان در قالب قرارگاه المهدی (عج) جلساتی نیز در این راستا شکل گرفت.

فرمانده قرارگاه المهدی (عج) شهرستان بابلسر بیان داشت: در این قرارگاه در راستای فعالیت های فرهنگی به ویژه کارهای به زمین مانده در سطح شهرستان از ظرفیت، توانمندی و استعدادهایی که جوانان دارند استفاده خواهیم کرد.

حجت الاسلام قلی پور اظهار داشت: به حمدالله جلسات خوبی در این خصوص برگزار شد که جا دارد به مردم شریف بابلسر این نوید را دهم که روزها و اتفاقات خوبی را در این شهرستان به دست توانمند جوانان برومند شهرستان تجربه خواهند کرد.

گفتنی است؛ سید جواد حسینیان جانشین و مهدی عربی مقدم مسئول کمیته روابط عمومی قرارگاه المهدی در این جلسه نیز به بیان نظرات پرداختند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.