استفاده از حمل و نقل عمومی بدون کارت واکسن امکان‌پذیر نیست

double-quot تهران - جارپرس - سخنگوی ستاد کرونای استان البرز گفت: با اشاره به اعمال محدودیت‌های هوشمند در بخش حمل و نقل درون و برون شهری گفت: این محدودیت از امروز اعمال می‌شود و بر اساس آن هم مسافران و هم پرسنل سیستم حمل و نقل درون شهری و برون شهری باید کارت واکسن داشته باشند.
کد خبر : 79185
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 دی 1400 - 14:39
استفاده از حمل و نقل عمومی بدون کارت واکسن امکان‌پذیر نیست

 

به گزارش جارپرس از ایسنا، مهرداد بابایی با اشاره به آخرین وضعیت واکسیناسیون در البرز اظهار کرد: تاکنون بیش از ۹۰ درصد واجدین شرایط استان دز اول، حدود ۸۱ درصد آنها دز دوم و حدود ۳۰ درصد هم دز سوم واکسن را تزریق کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه بهترین راه مقابله با سویه جدید کرونا تزریق واکسن است، ادامه داد: به خصوص تزریق دز سوم می‌تواند ایمنی بدن در مقابل این ویروس را افزایش دهد.

وی اضافه کرد: البته در کنار تزریق واکسن باید پروتکل‌های بهداشتی به ویژه رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک نباید فراموش شود.

این مسئول ادامه داد: ماسک مناسب برای مقابله با این ویروسN۹۵  بدون فیلتر است و در صورت عدم دسترسی به این ماسک بهتر است از دو ماسک معمولی به طور همزمان استفاده شود.

بابایی افزود: شاید علائم سویه جدید کرونا خفیف‌تر باشد ولی شدت سرایت آن بیشتر است و همین لزوم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی را دو چندان می‌کند.

سخنگوی ستاد کرونای استان البرز با اشاره به اعمال محدودیت‌های هوشمند در بخش حمل و نقل درون و برون شهری گفت: این محدودیت از امروز اعمال می‌شود و بر اساس آن هم مسافران و هم پرسنل سیستم حمل و نقل درون شهری و برون شهری باید کارت واکسن داشته باشند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.