امیدوار به جبران محبت هواداران؛

استراماچونی: تجربه حضور در استقلال بی‌نظیر بود

double-quot تهران- جارپرس-سرمربی اسبق تیم فوتبال استقلال ضمن تمجید از هواداران این تیم، گفت: حدود 9 میلیون پیام از آنها دریافت که فکر می کنم یک رکورد است. امیدوارم روزی محبت آنها را جبران کنم.
کد خبر : 48432
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 اسفند 1399 - 13:19
استراماچونی: تجربه حضور در استقلال بی‌نظیر بود

به گزارش  جارپرس ازایرنا، عصر امروز (یکشنبه) در مهمترین دیدار از هفته بیست و سوم سری آ ایتالیا تیم‌های میلان و اینتر در ورزشگاه سن سیرو به مصاف هم خواهند رفت.

در همین راستا سایت توتومرکاتو با «آندره‌آ استراماچونی» سرمربی سابق اینتر مصاحبه‌ای را در خصوص شهرآورد بزرگ شهر میلان و سایر مسائل صحبت‌هایی انجام داد که شرح آنرا در زیر می‌خوانید:

استراماچونی در ابتدای صحبت‌هایش عنوان کرد: این مهم ترین دربی ۱۰ سال اخیر است. هر دو تیم شرایط خوبی دارند و با وجود اینکه هنوز تا پایان لیگ راه زیادی باقی مانده، اما اگر اینتر پیروز شود می‌تواند ضربه محکمی به جاه طلبی‌های میلان به ویژه از نظر انگیزشی وارد کند.

وی افزود: این بازی ممکن است شروع مجدد خوبی برای جاه طلبی‌های میلان باشد. این تیم امروز سخت ترین کار خود را پیش رو دارد.

از دید شما تاثیرگذارترین بازیکن این مسابقه کیست؟ سرمربی اسبق اینتر و استقلال در پاسخ به این پرسش ادامه داد: لوکاکو در مقابل ایبراهیموویچ. این دو بازیکن سمبل و نماد تیم‌های خود هستند. هم پست هستند و به نوعی تیمشان را رهبری می‌کنند. امروز دو تیم پُر از بازیکنان عالی با یکدیگر تقابل می‌کنند.

تئو هرناندز یا اشرف حکیمی؟ استراماچونی در مقایسه این دو بازیکن خاطرنشان کرد: خیلی‌ها این دو را شبیه به هم می‌دانند. من امروز تئو هرناندز را بازیکن کامل تری می‌بینم. حکیمی هم بازیکن خوب و قابلی است که بازی به بازی با اینتر و سبک بازی تیم به روز می‌شود.

سرمربی اسبق اینتر در واکنش به مقایسه لوکاکو و زلاتان خاطرنشان کرد: انتخاب جالب. شاید برای کل فصل بگویم لوکاکو اما برای چنین بازی‌هایی من همیشه عاشق زلاتان بودم. زلاتان قادر است در لحظه‌های تعیین کننده ضربه نهایی را در کوتاه ترین زمان ممکن وارد کند.

وی در مورد اینکه یوونتوس ممکن است با پیروزی در دو دیدار عقب افتاده‌اش به بالای جدول بازگردد، تصریح کرد: این بازی‌ها سرنوشت ساز است اما اگر اینتر امروز این بازی را ببرد گام محکمی برای قهرمانی برداشته است. نباید از این موضوع بگذریم که یوونتوس هنوز هم تیم بزرگی است و می‌تواند مانند سال‌های اخیر به جدول بازگردد.

شما یک فرد محبوب در شبکه‌های اجتماعی هستید که غالب دنبال کننده‌های شما را ایرانی‌ها تشکیل می‌دهند. دلیل این موضوع چیست؟ وی در این خصوص گفت: هیچ وقت در فکر حضور مستمر در شبکه‌های اجتماعی نبودم اما آخرین تجربه‌ام در خارج از ایتالیا من را مجبور کرد تا در این زمینه شروع به فعالیت کنم. همچنین صفحه‌ام را به این خاطر راه اندازی کردم که دیگران به جای من نظری را در این فضا منتشر نکنند. در همین حین ۹ میلیون نظر و کامنت از ایران برایم آمد که باعث غرورم شد و فکر می‌کنم این موضوع یک رکورد جهانی باشد. امیدوارم روزی شرایط بازگشت رقم بخورد تا بتوانم دوباره در زمین فوتبال از آنها تشکر کنم.

شما ایران را در حالی ترک کردید که خاطره خوبی برای هواداران استقلال به جای گذاشتید. استراماچونی هنگام مواجهه با این پرسش تصریح کرد: حضور در لیگ قهرمانان آسیا، لیگ داخلی ایران شاید با کلاس اروپا فاصله زیادی داشته باشد اما دیوانه کننده و جذاب است. استادیوم‌های با ظرفیت تکمیل، حمایت‌های همه جانبه از تیم مورد علاقه. آنها تدعای کننده فوتبال در دهه ۸۰ و ۹۰ در ایتالیا بودند؛ موضوعی که در فوتبال امروز کمرنگ شده است. تجربه حضور در استقلال بی نظیر بود. این تجربه خوب با موفقیت‌هایی همراه بود که موجب شد من فرد با تجربه‌ای در این زمینه باشم.

آیا دوبراه شما رو روی نیمکت تیمی در ایتالیا و یا خارج از آن خواهیم دید؟ سرمربی اسبق استقلال در مورد این موضوع تصریح کرد: ایتالیا سرزمین مادری من است و حضور در رقابت‌های جذاب این کشور همیشه در اولویت قرار دارد. شرایط همه گیری ویروس کرونا اوضاع را برای همه سخت کرده است. فوتبال زندگی من است اما در حال حاضر ترجیح می‌دهم بیشتر نزدیک خانواده‌ام باشم. هر انتخابی باشد ابتدا آن را ارزیابی می کنم و سپس با مشورت با خانواده‌ام آن انتخاب را می‌کنم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.