استاندار و امام جمعه اهل سنت کرمانشاه از سپاه قدردانی کردند

double-quot

تهران-جارپرس-استاندار و امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در نامه‌هایی جداگانه به فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از حضور بموقع وی و یگان‌های سپاه برای امدادرسانی به زلزله زدگان غرب کشور قدردانی کردند.

کد خبر : 23865
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 7 آذر 1396 - 15:01
استاندار و امام جمعه اهل سنت کرمانشاه از سپاه قدردانی کردند

به گزارش جارپرس به نقل از ایرنا از اداره کل روبط عمومی سپاه، هوشنگ بازوند استاندار و ماموستا ملامحمد محمدی امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در نامه‌هایی جداگانه به سردارسرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری از اقدامات امدادی و خدمت رسانی یگان‌های مختلف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حضور بموقع آنان در منطقه قدردانی کردند.

متن نامه ها به این شرح است:
سردارسرتیپ پاسدار دکتر جعفری
فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
با سلام و احترام، بدینوسیله مراتب قدردانی خود را از حضور به موقع و صدور دستورات لازم توسط حضرتعالی جهت حمایت و امداد رسانی به حادثه دیدگان زلزله اخیر استان ابراز می نماییم.
امید آنکه تا بازگشت کامل آرامش به استان و بازسازی مناطق آسیب دیده، همچنان سایه حمایت بی‌دریغ و الطاف ویژه حضرتعالی شامل حال آسیب دیدگان استان کرمانشاه باشد.
بازوند استاندار کرمانشاه

**
سردار نجیب و فرماندهی معزز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران
جناب سرلشکر جعفری (دام عزه العالی)
سلام علیکم
آنچه از وحدت سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی و مردم در استان و بخصوص شهرستانهای مرزی از بدو تأسیس آن نهاد مردمی با خون تعهد شد سالهاست با قوت و استحکام باقی و ان شاء الله باقی خواهد ماند. شایسته می‌دانم از حضور وسیع و اما بی ادعای فرماندهان، پاسداران، سربازان و نهادهای وابسته به آن فرماندهی پرتوان در منطقه زلزله زده استان کرمانشاه صمیمانه قدردانی نمایم.
جهان شاهد بود آنچه که اتحاد سپاه و مردم بود و از این همبستگی دشمنان به لرزه افتادند که از زلزله‌ای مهیب برایشان تکان دهنده تر بود.
امید است نظام مقدس و سپاه پرتوان و ملت ایران اسلامی پیوسته متحد و سرافراز باشند. بی شک لازم است از مدیریت وحدت محور فرماندهان سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان و قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف و پاسداران مخلص استان تقدیر و دعای توفیق کرد. در پناه خدا باشید.
محمد محمدی / امام جمعه اهل سنت کرمانشاه
به گزارش ایرنا زمین لرزه ۷٫۳ ریشتری ۲۱ آبان سال جاری در ۱۱ کیلومتری بخش ازگله و ۳۲ کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب مرکز کرمانشاه تاکنون ۴۸۴ کشته و ۱۲ هزار و ۳۸۶ مصدوم داشته است.
این زلزله به هفت شهرستان و یکهزار و ۹۳۰ روستای استان کرمانشاه خسارت وارده کرده و طبق برآورد اولیه دستکم ۳۰ هزار واحد مسکونی شهری و روستایی در این مناطق آسیب کلی و جزئی دیده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.